  • 131. Data: 2018-12-10 12:00:55
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 10:32:14 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Na jakiej podstawie tak sądzisz?

    W Polsce KK oficjalnie nie prowadzi rejestru pedofilów, więc można tylko
    snuć przypuszczenia. Za to w Niemczech udało się oszacować, że:

    "co najmniej 4,4 proc. katolickich duchownych w Niemczech wykorzystywało
    seksualnie małoletnich - wynika z raportu zamówionego przez niemiecki
    Episkopat, którego streszczenie wyciekło do mediów. To niepełne dane, bo
    księża zniszczyli lub ukryli część dokumentów. Gdyby taki odsetek był w
    polskim Kościele, sprawców byłoby kilka tysięcy"

    https://oko.press/1670-ksiezy-molestowalo-3677-dziec
    i-wyciekl-raport-niemieckiego-episkopatu/

    W innych krajach nie jest lepiej:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Przest%C4%99pstwa_i_wy
    kroczenia_seksualne_w_Ko%C5%9Bciele_katolickim

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 132. Data: 2018-12-10 12:04:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 12:29:03 +0100, z napisał(a):

    > A najlepiej by było gdybyś się przestała uzewnętrzniać ze swoim "bólem"
    > bo robi się niesmacznie.

    Od kiedy Nowogrodzka decyduje, kto z czym może się uzewnętrzniać?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 133. Data: 2018-12-10 12:06:10
    Od: "n" <...@...e>

    Nie zapomnij o SSmanach, gestapowcach ,członkach NSDAP i strażnikach z Oświęcimia.
    Choć w sumie jak pomyśleć o UB, MO, ORMO, "Czerwonym Harcerstwie", SB, ZOMO i
    polskojęzycznych sqrwysynach wysługujacych się "waadzy radzieckiej"...

    -----

  • 134. Data: 2018-12-10 12:08:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 09 Dec 2018 16:41:35 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czyli jego ofiarę/"ofiarę"?
    > Wiedziała ale przez 50 lat nie powiedziała czyli 50 lat go kryła.

    Macie jakiś konkurs na najbardziej oślizłą glistę?
    Ziobro zabłysnął myślą "Być może Wojciech Kwaśniak został zaatakowany, bo
    KNF przez lata rozzuchwalała przestępców (...), pozwalając im w sposób
    bezkarny wyprowadzać miliardy złotych (...). W tej sytuacji rozzuchwalenie
    przestępców narastało", ale stanowisz dla niego groźną konkurencję.

  • 135. Data: 2018-12-10 12:31:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 12:08, Olin pisze:

> [...]
    > bezkarny wyprowadzać miliardy złotych (...). W tej sytuacji rozzuchwalenie
    > przestępców narastało", ale stanowisz dla niego groźną konkurencję.

    Cóż, a jak inaczej zareagować na śmieszne argumenty antyklerykałów,
    które z jednej strony jakoby "każdy wiedział", "zamiatali pod dywan", a
    z drugiej strony nawet ofiara nie mówiła, więc siłą rzeczy nie było
    czego zamiatać. Zatem w przypadku tej ofiary winnym milczenia jest ona sama.

    --
    Liwiusz

  • 136. Data: 2018-12-10 12:46:20
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 11:51:02 +0100, Olin napisał(a):

    > To nawet ciekawe, jak wielu niezłomnych obrońców szamba wydała polska
    > ziemia.

    Modlą się do żydowskiego boga i jego matki Żydówki, mają napisane że
    tenże bóg uznał plemię żydowskie za wybrane a mimo to pogardzają tym
    plemieniem. Zawsze mnie zadziwiał stopień absurdu do jakiego jest zdolny
    ludzki umysł :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 137. Data: 2018-12-10 12:53:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 12:31:06 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > z drugiej strony nawet ofiara nie mówiła, więc siłą rzeczy nie było
    > czego zamiatać. Zatem w przypadku tej ofiary winnym milczenia jest ona sama.

    W sumie to razem z kolegami wykonujecie kawał dobrej roboty, bo beton i tak
    nie zmieni zdania, a za to pozostali nie będą mieli żadnych wątpliwości
    jaką mentalność i moralność prezentujecie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 138. Data: 2018-12-10 13:06:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 12:53, Olin pisze:

    > W sumie to razem z kolegami wykonujecie kawał dobrej roboty, bo beton i tak
    > nie zmieni zdania, a za to pozostali nie będą mieli żadnych wątpliwości
    > jaką mentalność i moralność prezentujecie.

    Doskonale rozumiem - nic tak nie gorszy jak prawda i czysta logika :)
    Ale po co się opiniami głupich przejmować?

    --
    Liwiusz

  • 139. Data: 2018-12-10 13:12:59
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2018-12-06 11:03, z pisze:

    > A wiesz że za linkowanie/cytowanie bez zgody będziesz siedział?
    >
    > Chyba że sam zgody wydajesz. Sprecyzuj swoje jestestwo :-)

    Nie to nie :)

  • 140. Data: 2018-12-10 13:57:40
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Zbieranie hakow przez 10 lat, a moze i przez 20, to taki dosc bierny
    > wariant, mi sie wydaje.
    > Chyba, ze na emeryture po zmianie ustroju :-)
    > Ale kto wie, moze i SB tak dzialalo.

    Nikt z ówczesnej władzy, ani z podległych jej resortów, nie zakładał
    zmiany ustroju. Był on po wsze czasy. Dzięki temu xB-owcy mogli sobie
    pozwolić na niespieszne, acz diablo skuteczne, łamanie "dusz" i powolne
    przejmowanie pewnych środowisk pod swoje skrzydła. Jak już zaczęli od
    szeregowego wikarego i udało im się go w końcu wypchnąć do pozycji
    biskupa to mieli otwartą drogę do Watykanu (i to oni delikatnie
    decydowali, kto pojedzie i gdzie). Pamiętam, jak w latach 70-ych
    "mówiło" się, że umoczona jest cała wierchuszka diecezji krakowskiej.

    I nieoczekiwanie ustrój się zmienił, a "papiery" na pewno nie znikły,
    tylko są i czekają na swój odpowiedni czas.