  • 61. Data: 2010-08-06 15:29:26
    Temat: Re: Pusta koperta zamiast pisma w środku
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3g73u$rvq$1@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Ten przepis trochę inaczej jest interpretowany - dowodem nadania
    > dokumentujesz jedynie, że zachowałeś wymagany termin. Wciąż pozostaje
    > kwestia udowodnienia, że w wysłanej kopercie rzeczywiście znajdował się
    > wymagany dokument.
    Wiem. Wówczas przeszło, ale od tamtej pory zawsze PITa składam osobiście z
    potwierdzeniem na kopii.

    > Jak wspomniałem - łatwiej tutaj z urzędami (prowadzą ewidencję otrzymanej
    > korespondencji) niż z innymi.
    Fakt, też się nad tym zastanawiałem.
    (news:i3bu97$57a$1@news.dialog.net.pl)

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2010-08-06 15:39:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3g2lm$n35$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Miało być u mnie stosunek prawny.
    Łżesz. Takich "literówek" nikt nie robi.
    Walnąłeś skwara i nie umiesz się przyznać, jak zwykle.
    Jesteś do bani.

    > A reszta twoich wypocin to bzdury. I to nie proroctwo tylko
    > rzeczywistość :)
    Nie, synu. Ta gadka to tylko przejaw twojej urażonej, chorobliwej miłości
    własnej.
    Cienizna.

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2010-08-06 16:20:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Łżesz.

    Łżesz że łżę ...

    --
    @2009 Johnson

  • 64. Data: 2010-08-06 16:21:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Łżesz że łżę ...

    A poza tym podstaw sobie to co powiedziałem "stosunek prawny" do
    pierwotnej wypowiedzi i nie marudź.

    --
    @2009 Johnson

  • 65. Data: 2010-08-06 16:26:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3hcr1$7in$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

> [...]
    Cienias...
    Miej, synu, choć trochę cywilnej odwagi.

    > A poza tym podstaw sobie to co powiedziałem "stosunek prawny" do
    > pierwotnej wypowiedzi i nie marudź.
    Na raty piszemy, nerwy puszczają, co?
    Cieniasie...

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2010-08-06 16:52:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Cienias...
    > Miej, synu, choć trochę cywilnej odwagi.

    > Na raty piszemy, nerwy puszczają, co?
    > Cieniasie...

    Bądź bardziej oryginalny ojcze ...

    --
    @2009 Johnson

  • 67. Data: 2010-08-06 17:04:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3hekf$dk5$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Bądź bardziej oryginalny ojcze ...
    Nie ma po co.

    --
    Jotte

  • 68. Data: 2010-08-06 19:36:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Zmienić kopertę na taką z okienkiem.

    Na wschodnią stronę ?

  • 69. Data: 2010-08-08 05:31:53
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    mvoicem pisze:

    > Ale ja myślę o jakiejś firmie która bierze od ciebie pismo, mocą swojego
    > autorytetu ( :D ) poświadcza że takie a takie pismo wsadziła do koperty
    > i nadała w imieniu nadawcy do adresata. Z użyciem poczty polskiej.
    >
    > Wtedy pismo prędzej czy później będzie doręczone, mamy niezależnego
    > świadka tego co zostało do środka wsadzone.
    >
    > Ale jak mówiłem - skoro nie ma takiej usługi na rynku, widać jest
    > niepotrzebna.

    coś podobnego funkcjonuje w PP, przy przesyłce pieniędzy listem i nazywa
    się "przesyłka listowa z zadeklarowaną wartością". Podczas wysyłki, przy
    panience z okienka wkładasz do koperty przeliczone przez nią banknoty,
    zaklejasz i oddajesz. Ona na kopercie potwierdza zawartość i wio. Czyli
    potwierdzenie zawartości listu może jednak jakoś działać. Nie wiem, jak
    to jest po drugiej stronie, ale pewnie odbiorca musi otworzyć kopertę
    przy ichniej panience z okienka i przeliczyć kasę

    andy_nek

    a tak na marginesie - to jest to jeden z najtańszych sposobów przesyłki
    pieniędzy za granicę (póki przelewy walutowe są takie drogie)