  • 1. Data: 2010-08-03 19:54:59
    Temat: zameldowanie do 3 meisiecy
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    sytuacja wyglada nastepujaco:
    bede zamieszkiwal dom studencki, ktorego wlascicielem jest szkola
    wyzsza
    okres zamieszkania - ponizej 3 miesiecy
    potwierdzenie zameldowania jest mi niezbedne do innej sprawy

    pytanie:
    poniewaz zameldowania na pobyt do 3 miesiecy dokonuje sie w formie
    ustnej, a wziecie pod pache kogokolwiek z pracownikow uczleni wyzszej
    majacych uprawnienia do reprezentowania uczelni jest raczej niemozliwe
    do zrealizowania, czy mam mozliwosc pisemnego dokonania zameldowania,
    jak sie odbywa w przypadku pobytu pow. 3 miesiecy i nie jest to
    wowczas problemem?

  • 2. Data: 2010-08-03 20:01:23
    Temat: Re: zameldowanie do 3 meisiecy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarpedon wrote:
> [...]
    > do zrealizowania, czy mam mozliwosc pisemnego dokonania zameldowania,
    > jak sie odbywa w przypadku pobytu pow. 3 miesiecy i nie jest to

    pytales juz na uczelni?

  • 3. Data: 2010-08-03 21:26:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Art. 13. Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w zakładzie
    hotelarskim, w zakładzie udzielającym pomieszczenia w związku z pracą,
    nauką, leczeniem się lub opieką społeczną dokonuje się u kierownika
    zakładu lub upoważnionej przez niego osoby."

    MJ

  • 4. Data: 2010-08-04 06:57:13
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > poniewaz zameldowania na pobyt do 3 miesiecy dokonuje sie w formie
    > ustnej,

    Od kiedy...?

    > jak sie odbywa w przypadku pobytu pow. 3 miesiecy i nie jest to
    > wowczas problemem?

    W akademikach, hotelach itd. takie rzeczy zalatwia kierownik tegoz
    przybytku.