  • 51. Data: 2010-08-05 16:36:42
    Temat: Re: Pusta koperta zamiast pisma w środku
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    witek pisze:

    > a skąd ty byś wziął tam notariusza ?
    > Przeceiż oni tyłka z miejsca nie ruszą.

    Ruszą, ruszą. Tylko kwestia kasy.
    Kurwy dzielą się na (w kolejności):
    - prostytutki,
    - dziennikarzy,
    - marketingowców,
    - prawników,
    - Jerzego J., byłego ministra sprawiedliwości

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 52. Data: 2010-08-05 18:08:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > Poszukaj lepszego, ten Twój robi Cię w bambuko.

    Akurat mój z gatunku ktych lepszych, ale nie miałem potrzeby go ruszać.
    Tylko, że takich mało.

  • 53. Data: 2010-08-05 18:08:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

> [...]
    > - marketingowców,
    > - prawników,
    > - Jerzego J., byłego ministra sprawiedliwości

    zgubiłeś jeszcze polityków.
    tych bym wysoko na liscie umiescil.

  • 54. Data: 2010-08-05 19:03:08
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Zmienić kopertę na taką z okienkiem.

  • 55. Data: 2010-08-05 20:29:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3e9p2$89s$1@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Jestem prawie pewien, że US w przypadku otrzymania pustej kartki papieru
    > nie omieszka tego odnotować w książce korespondencji przychodzącej, a kto
    > wie, czy nawet nie zadzwoni do nadawcy z prośbą o wyjaśnienie. ;)
    Jestem żywym (jak dotąd) dowodem podobnej sytuacji. Pisałem kiedyś o tym na
    newsach.
    Dokonałem kiedyś sporych odliczeń podatkowych z tytułu zakupu materiałów
    budowlanych itp. (wówczas jeszcze były). PIT poszedł poleconym.
    Nie otrzymałem zwrotu nadpłatry podatku. Nie spieszyłem się z interwencją -
    niech rosną odsetki.
    Po kilku miesiącach udałem się do US. A tam mi gówniana biurwa gada, że oni
    w ogóle nie mają mojego zeznania. Na to ja pokazuję dowód nadania
    poleconego. Bezczelne babskow oczy mia gada, że to tylko dowód, że coś
    nadałem, może gazetę. Wezwałem kierownika działu, zapoznałem z sytuacją i
    zarządałem zwrotu tej gazety.
    Przycichł szybko, ale wówczas obowiązywał (może i teraz?) konkretny przepis,
    że dowód nadania poleconego jest dowodem wystarczającym dopełnienia
    obowiązku podatkowego.
    Obiecali, że przeleją nadpłatę i przelali po kilku dniach (ciekawe skąd
    wiedzieli ile było tej nadpłaty skoro PITa nie mieli?).
    Bez odsetek.
    Zainterweniowałem drugi raz i nakazałem wypłacenie odsetek natychmiast,
    naliczonych łącznie z tymi kilkoma dniami. W ciągu ok. 1/2h dostałem forsę w
    kasie.

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2010-08-05 20:32:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3epbm$h1j$1@news.onet.pl SQLwiel <n...@o...pl> pisze:

> [...]
    > - marketingowców,
    > - prawników,
    > - Jerzego J., byłego ministra sprawiedliwości
    i Leszek B., łajdak z krwią na rękach.

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2010-08-05 20:36:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3eikr$6o2$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Czemu od razu trudny temat.
    > W takiej sytuacji jako wypowiadający masz wygraną sprawę.
    O! Prorok.

    > Logicznie rzecz biorąc nie ma interesu by wysyłać pustą kopertę bez
    > wypowiedzenia skoro dążysz do rozwiązania umowy. To druga strona ma
    > interes w tym żeby wypowiedzenia nie dostać , więc niech ona udowodni że
    > to było puste (w domyśle że wysłałeś pustą kopertę przez pomyłkę - bo to
    > jedyne logiczne wyjaśnienie może być).
    Są i nne.

    > Zasady doświadczenia życiowego oraz zasady współżycia społecznego wskazują
    > że jeśli strony mają ze sobą jakieś stosunek pracy
    On nie pisał, że chodzi o umowe o pracę.

    > to w przypadku otrzymania pustej koperty wypadałoby spytać o co chodzi
    > drugiej stronie. Skoro strona która jak twierdzi otrzymała od ciebie pustą
    > kopertą nie zainteresowała się tym faktem to trudno jej uwierzyć.
    Tak, tak - sąd nie dał wiary i takie tam...
    Strona stwierdzi, że spytała.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2010-08-05 20:40:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Aug 2010, witek wrote:

    > a skąd ty byś wziął tam notariusza ?

    Z głośnego opisu prasowego imprezy pt. "wręczanie niechcianego pisma",
    już dość dawno to było.

    > Przeceiż oni tyłka z miejsca nie ruszą.

    Ruszą, ruszą, nie bez powodu pytałem "za ile" :>
    Jasne że notariuszowi taki wyjazd musi się bardziej opłacić niż
    podpisywanie kolejnych pism w kancelarii.

    pzdr, Gotfryd

  • 59. Data: 2010-08-06 04:22:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > On nie pisał, że chodzi o umowe o pracę.

    Miało być u mnie stosunek prawny.
    A reszta twoich wypocin to bzdury. I to nie proroctwo tylko rzeczywistość :)

    --
    @2009 Johnson

  • 60. Data: 2010-08-06 05:38:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-05 22:29, Jotte pisze:

    > Przycichł szybko, ale wówczas obowiązywał (może i teraz?) konkretny
    > przepis, że dowód nadania poleconego jest dowodem wystarczającym
    > dopełnienia obowiązku podatkowego.

    Ten przepis trochę inaczej jest interpretowany - dowodem nadania
    dokumentujesz jedynie, że zachowałeś wymagany termin. Wciąż pozostaje
    kwestia udowodnienia, że w wysłanej kopercie rzeczywiście znajdował się
    wymagany dokument.
    Jak wspomniałem - łatwiej tutaj z urzędami (prowadzą ewidencję
    otrzymanej korespondencji) niż z innymi.

    --
    spp