  • 11. Data: 2010-08-04 14:17:29
    Temat: Re: Pusta koperta zamiast pisma w środku
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.08.2010 15:34), m4rkiz wrote:
    > <w...@g...pl> wrote in message
    >
    > a jak sobie wyobrazasz realizacje?
    > potwierdzic za zgodnosc z oryginalem by musiala osoba przyjmujaca,

    Żaden problem. Dajesz niezaklejoną kopertę i "wsad". Pani w okienku
    wykonuje ksero, potwierdza za zgodność, oryginał wsadza do koperty zaś
    ksero daje tobie. Koszt powiedzmy 3zł za stronę nie mniej niż 10zł.

    > a potem
    > listonosz musialby rozpakowac przed dostarczeniem i porownac z czyms drugi
    > raz... w koncu w przypadku takiej uslugi nie moze zakladac bez weryfikacji
    > ze to co podaje adresatowi to to samo co ktos w okienku odebral, mieli z
    > tym przeciez kontakt inni ludzie w sortowni i transporcie

    Wiem że to może brzmieć śmiesznie, ale wydaje mi się że można mieć
    zaufanie do Poczty że nie będzie kradła dokumentów z przesyłek wkładając
    w to miejsce puste kartki.

    p. m.

  • 12. Data: 2010-08-04 14:23:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.08.2010 16:15), Liwiusz wrote:

    > Różnica jest taka, że wówczas nie będzie mógł pokazać tej rzekomo
    > pustej koperty.

    Ale on nic nie będzie pokazywał, bo koperty wyrzuca.

    p. m.

  • 13. Data: 2010-08-04 14:24:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mvoicem pisze:

    > Ale on nic nie będzie pokazywał, bo koperty wyrzuca.

    Każde zachowanie będzie brane pod uwagę przez sąd, bo przecież po to
    w te kopertolisty się bawimy :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-08-04 14:25:20
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Jest to sposób opisany przed laty przez pewnego usenetowicza, nazwany od niego
    "metodą ..." - niestety nie pamiętam jak się
    > nazywał.

    PJO. :-)

    Piotr

  • 15. Data: 2010-08-04 14:42:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:47f6.00000ecc.4c5967f5@newsgate.onet.pl Franek
    <w...@g...pl> pisze:

    > Mam pytanie, co zrobić jak komuś wysyłam listem poleconym wypowiedzenie
    > umowy, a ta osoboa po odbiorze poczty mówi mi że nie dostała żadnego
    > pisma tylko pustą kopertę? Trudny temat.
    Żelaznego sposobu nie masz.
    Padają różne pomysły. Od kompletnie idiotycznych - wysłanie kopii poleconym
    do siebie i nieotwieranie koperty (jakiemuś byleuserowi się taki "sposób"
    uknocił w czaszce), poprzez nonsensowne - ksero na poczcie i poświadczenie
    od pracownicy, do dziwacznych - wysłanie pisma pełniącego jednocześnie rolę
    "koperty" (nie wymyślił tego żaden usenetowy lamer, tylko tak pisano listy
    przez wieki).
    Może napisać, zapakować do koperty i nadać przy świadkach?
    Może zanieść do notariusza i jemu zlecić zapakowanie i nadanie biorąc
    odpowiednie poświadczenie na kopii (pewnie będzie trochę kosztować)?

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2010-08-04 18:21:37
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 04-08-2010 o 15:15:33 Franek <w...@g...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie, co zrobić jak komuś wysyłam listem poleconym wypowiedzenie
    > umowy,
    > a ta osoboa po odbiorze poczty mówi mi że nie dostała żadnego pisma tylko
    > pustą kopertę? Trudny temat.

    Traktowac to jako pismo doreczone. I tak samo jest traktowane przez sady.

    leon

  • 17. Data: 2010-08-04 18:30:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał

    > Nie ma jakichś specjalnych przesyłem na poczcie
    > np. z potwierdzeniem zawartości koperty?

    TP podpisywanie umów na neo załatwia tak, że przyjeżdża kurier,
    w kopercie ma dwa egzemplarze umowy, daje do podpisu klientowi,
    jeden zostawia a drugi zabiera i zwraca do TP.

  • 18. Data: 2010-08-04 20:38:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik <w...@g...pl>

> [...]
    > jakichś
    > specjalnych przesyłem na poczcie np. z potwierdzeniem zawartości koperty?

    Telegram ?

  • 19. Data: 2010-08-04 22:08:23
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    a grafolog powie, ze na podstawie tego maźnięcia (tak
    > lubiany przez wielu "podpis nieczytelny") nie oceni prawdziwości.

    rozumiem, ze jestes fanem podpisow 'czytelnych' :?

  • 20. Data: 2010-08-04 22:30:47
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zastanawiam się nad pocztowym listem wartościowym, wartość 50 zł, "dokumenty w
    środku".

    -----