  • 11. Data: 2005-12-01 09:22:38
    Temat: Re: Przykry list przysłany pocztą
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Długi teraz wszyscy mają, a w sypianiu z kobietami nie widzę niczego złego.

    W pełni popieram Adama. Mi też się zdarza z kobietami sypiać i
    też w tym nic złego nie widzę.

    > Można próbować (wskazanie podejrzewanej osoby i porównanie ewentualnych
    > odcisków palców czy śladów DNA - jeśli np. koperta albo znaczek były
    > śliną potraktowane).

    Obawiam się, że jeśli ktoś "zachowuje" ostrożność przy takiej
    akcji, to w rękawiczkach jakichkolwiek to to robił ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 12. Data: 2005-12-01 09:22:50
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > informacje,że córka ma długi, sypia z kobietami itp.

    A co złego jest w tym, że kobieta sypia z kobietą? Może ktoś pozazdrościł?

    > Co
    > z tym zrobić ?

    Wyrzucić do kosza i nie przejmować się.

  • 13. Data: 2005-12-01 09:24:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > Andrzej Lawa napisał(a):
    > W pełni popieram *Adama*. Mi też się zdarza z kobietami sypiać i też w tym

    Tfuuuuu ...
    Andrzeja !

  • 14. Data: 2005-12-01 09:48:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Joanna napisał(a):
    > Witam:)
    > Dostałam normalną pocztą dość przykry list, dotyczący mojej córki. List napisany
    > całkowicie na komputerze, zaadresowany tak samo. Nie było w nim żadnych
    > szantaży , ani gróźb- tylko informacje,że córka ma długi, sypia z kobietami itp.

    Mysle ze to nie przestepstwo - napisac do kogos list.

    > Mam pewne podejrzenia, kto to mógł zrobić, ale nie mam żadnych dowodów.

    Teoretycznie mozliwosci sa - jak juz koledzy pisali sprawdzanie DNA.
    Jezeli uda sie znalesc ta drukarke, to pewnie ekspert tez bedzie mogl z
    cala pewnoscia stwierdzic, ze ten list zostal wydrukowany na tej wlasnie
    drukarce.
    Ale "z urzedu" nikt tego robil nie bedzie, bo sprawa nie jest przestepstwem.

    > Czy ktoś w ogóle się zaintersuje tą sprawą i jakie są szanse namierzenia sprawcy ?

    Raczej nikt sie nie zainteresuje.
    Szanse namierzenia sa zerowe, ale jezeli jest podejzany to da sie go z
    duzym prawdopodobienstwem zweryfikowac.

    > Co z tym zrobić ?

    Raczej nic.

    A czego bys oczekiwala? Ze nadawce za to zamkna? Ze odszkodowania bedzie
    mial placic? Czy co?
    Nie ma tu przestepstwa - dostalas list.
    Inna sprawa czy zgodny z prawda czy nie. Ale z punktu widzenia prawa w
    zasadzie bez znaczenia.

  • 15. Data: 2005-12-01 10:14:14
    Od: Joanna<j...@g...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi, córka jest dorosła ma ponad 30 lat,
    podejrzewam,że mógł to zrobić jej ex facet z zemsty. Tylko jak mu to udowodnić ?
    Odciski palców- przecież taki list przechodzi przez tysiące palców na poczcie,
    wszystkich po kolei będą brać ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2005-12-01 10:43:34
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Tfuuuuu ...
    > Andrzeja !

    Buuuhahahaha, normalnie spadłem na podłoge ;)

  • 17. Data: 2005-12-01 11:05:32
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odciski palców- przecież taki list przechodzi przez tysiące palców na
    > poczcie,
    > wszystkich po kolei będą brać ?

    nikogo nie będą brać, bo skoro to nie przestępstwo to mozesz go pozwać
    cywilnie. Dlaczego podatnicy mieliby płacic za to? W końcu to Twoja, a
    właściwie Twojej córki prywatna sprawa. Poza tym, to że 30letnia kobieta
    sypia z facetami to chyba normalny stan? [przynajmniej dopóki chłopaki z LPR
    nie wyskoczą znowu z jakimś nowym superowym pomysłem legislacyjnym:-)]

    HaNkA

  • 18. Data: 2005-12-01 11:10:54
    Od: Joanna<j...@g...pl>

    A art.212 i 216 KK- to to nie podpada ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2005-12-01 11:24:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jakie są szanse namierzenia sprawcy ? Co

    > Nieprawda. Nasza wspaniała policja potrafi odnaleźć nadawcę każdego listu.
    > Sam
    > słyszałem w tv że jak ktoś wyśle list z wąglikiem to go na pewno złapią. I
    > że to
    > bardzo proste. Nikt sie nie uchowa przed naszą policją. Tomek

    a za co policja ta ma scignac autora listu?

    P.

  • 20. Data: 2005-12-01 11:31:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >A art.212 i 216 KK- to to nie podpada ?

    zniewagi tutaj na pewno nie ma, a co do spania zkobietami to
    1. skad pewnosc ze to nei jest prawda, patrz na art 213 ustep 1
    2. pomowienie musialoby sie odbyc publicznie

    P.