    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przykry list przysłany pocztą
    Date: Thu, 01 Dec 2005 10:48:20 +0100

    Joanna napisał(a):
    > Witam:)
    > Dostałam normalną pocztą dość przykry list, dotyczący mojej córki. List napisany
    > całkowicie na komputerze, zaadresowany tak samo. Nie było w nim żadnych
    > szantaży , ani gróźb- tylko informacje,że córka ma długi, sypia z kobietami itp.

    Mysle ze to nie przestepstwo - napisac do kogos list.

    > Mam pewne podejrzenia, kto to mógł zrobić, ale nie mam żadnych dowodów.

    Teoretycznie mozliwosci sa - jak juz koledzy pisali sprawdzanie DNA.
    Jezeli uda sie znalesc ta drukarke, to pewnie ekspert tez bedzie mogl z
    cala pewnoscia stwierdzic, ze ten list zostal wydrukowany na tej wlasnie
    drukarce.
    Ale "z urzedu" nikt tego robil nie bedzie, bo sprawa nie jest przestepstwem.

    > Czy ktoś w ogóle się zaintersuje tą sprawą i jakie są szanse namierzenia sprawcy ?

    Raczej nikt sie nie zainteresuje.
    Szanse namierzenia sa zerowe, ale jezeli jest podejzany to da sie go z
    duzym prawdopodobienstwem zweryfikowac.

    > Co z tym zrobić ?

    Raczej nic.

    A czego bys oczekiwala? Ze nadawce za to zamkna? Ze odszkodowania bedzie
    mial placic? Czy co?
    Nie ma tu przestepstwa - dostalas list.
    Inna sprawa czy zgodny z prawda czy nie. Ale z punktu widzenia prawa w
    zasadzie bez znaczenia.