  • 1. Data: 2005-11-30 21:33:42
    Temat: Przykry list przysłany pocztą
    Od: Joanna<j...@g...pl>

    Witam:)
    Dostałam normalną pocztą dość przykry list, dotyczący mojej córki. List napisany
    całkowicie na komputerze, zaadresowany tak samo. Nie było w nim żadnych
    szantaży , ani gróźb- tylko informacje,że córka ma długi, sypia z kobietami itp.
    Mam pewne podejrzenia, kto to mógł zrobić, ale nie mam żadnych dowodów. Czy
    ktoś w ogóle się zaintersuje tą sprawą i jakie są szanse namierzenia sprawcy ? Co
    z tym zrobić ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-11-30 21:38:08
    Temat: Re: Przykry list przysłany pocztą
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Joanna napisał(a):

> [...]
    > ktoś w ogóle się zaintersuje tą sprawą i jakie są szanse namierzenia sprawcy ? Co

    Praktycznie zerowe.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-30 22:02:49
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    jakie są szanse namierzenia sprawcy ? Co

    > Praktycznie zerowe.

    Nieprawda. Nasza wspaniała policja potrafi odnaleźć nadawcę każdego listu. Sam
    słyszałem w tv że jak ktoś wyśle list z wąglikiem to go na pewno złapią. I że to
    bardzo proste. Nikt sie nie uchowa przed naszą policją. Tomek

  • 4. Data: 2005-11-30 22:05:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Joanna wrote:
> [...]
    > szantaży , ani gróźb- tylko informacje,że córka ma długi, sypia z kobietami itp.

    Długi teraz wszyscy mają, a w sypianiu z kobietami nie widzę niczego złego.

    > Mam pewne podejrzenia, kto to mógł zrobić, ale nie mam żadnych dowodów. Czy
    > ktoś w ogóle się zaintersuje tą sprawą i jakie są szanse namierzenia sprawcy ?

    Można próbować (wskazanie podejrzewanej osoby i porównanie ewentualnych
    odcisków palców czy śladów DNA - jeśli np. koperta albo znaczek były
    śliną potraktowane).

    Tylko po co? Żeby móc powiedzieć sprawcy "I co z tego, kretynie? Pilnuj
    własnych spraw!" ;)

    > Co z tym zrobić ?

    Olać.

  • 5. Data: 2005-11-30 22:08:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > Nieprawda. Nasza wspaniała policja potrafi odnaleźć nadawcę każdego listu. Sam

    Hehehe.

    > słyszałem w tv że jak ktoś wyśle list z wąglikiem to go na pewno złapią. I że to

    A ja w TV kiedyś słyszałem, że Kwaśniewski mieszkania da, Wałęsa zrobi
    drugą Japonię i da po 100 milionów, a Kaczyński będzie wszystkim płacił
    za robienie dzieci oraz całkowicie zlikwiduje przestępczość.

    I?

    > bardzo proste. Nikt sie nie uchowa przed naszą policją. Tomek

    MegaROTFL

  • 6. Data: 2005-11-30 22:46:00
    Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    wiadomości news:438e2244$1@news.home.net.pl...

    > Długi teraz wszyscy mają, a w sypianiu z kobietami nie widzę niczego
    złego.

    Miłe złego początki...:-)

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2005-11-30 23:38:11
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co
    > z tym zrobić ?

    Porozmawiać z córką? Nie wydaje mi sie, aby policja była stworzona żeby
    wyjaśniać czy to że Kaśka spi z Jaśkiem i Staśkiem jest prawdą czy nie.
    Zwlaszcza jeśli Kaśka ma już skończone 15lat

    HaNkA

  • 8. Data: 2005-12-01 05:08:48
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

> [...]
    > Czy
    > ktoś w ogóle się zaintersuje tą sprawą i jakie są szanse namierzenia

    Podejdź do tego po ludzku:
    Ludzie nie piszą takich listów z troski, tylko ze złości. Więc chcieli
    urazić, zaszkodzić Twojej córce i Tobie.
    Wiele zależy od tego, ile córka ma lat i jaki masz z nią kontakt.
    Jeśli dobry: powiedz jej wprost, zapewniając, że będziesz z nią niezależnie
    od tych długów i kobiet. Nie oceniaj, a pomagaj. To Twój dzieciak.
    A jeśli gorszy lub zły, to nie mów o liście, ale zapomnij o nim (dla siebie
    i dla wszystkich wokół, wyrzuć do kosza). Córce daj do zrozumienia, że może
    na Ciebie liczyć, ale nie mów tego w kontekście listu. Postaraj sie odzyskać
    jej zaufanie.
    Natomiast wstydzić się przed ludźmi nie ma czego. Dopóki jesteśmy ludźmi,
    długi i nietuzinkowe zachowania będą cześcią naszego człowieczeństwa; będą
    ludzkimi sprawami.
    Jeżeli domyślasz sie czegoś o nadawcy, daj mu do zrozumienia, że nie musi
    pisać anonimów, że z Tobą można normalnie i wprost rozmawiać. Ale i tak
    zostaniesz po stronie dzieciaka, a takie donoszenie bez nazwiska niech
    będzie dla Ciebie podstawą do oceny autora, a nie córki.

    Pozdrawiam
    SIM

  • 9. Data: 2005-12-01 06:09:36
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 1 gru o godzinie 06:08, na pl.soc.prawo, XYZ napisał(a):

    > Ludzie nie piszą takich listów z troski, tylko ze złości. Więc chcieli
    > urazić, zaszkodzić Twojej córce i Tobie.

    Z tym się można zgodzić.

    > Wiele zależy od tego, ile córka ma lat i jaki masz z nią kontakt.
    > Jeśli dobry: powiedz jej wprost, zapewniając, że będziesz z nią niezależnie
    > od tych długów i kobiet.

    hmmm... możesz rozwinąć?
    Sugerujesz że ów ojciec "jest z córką" i w kontekście listu ma nie zwracać
    uwagi na długi bądź jej homoseksualizm?
    W takim ujęciu który napisałeś - wywodzić można że ów ojciec popełnia ....
    ni mniej ni więcej - tylko kazirodztwo.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 10. Data: 2005-12-01 08:49:46
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwracać
    > uwagi na długi bądź jej homoseksualizm?
    > W takim ujęciu który napisałeś - wywodzić można że ów ojciec popełnia

    Jaki ojciec? - posta napisała kobieta wiec jeśli już, to raczej
    matka...
    Nie bardzo też mogę pojąć skąd Ci się to kazirodztwo ubzdurało, bo w
    poście XYZ nie ma o tym ani słowa...ech
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********