  • 1. Data: 2005-11-30 22:19:11
    Temat: szukam wyroku SN IV CK 176/02
    Od: "agnas" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam , pilnie poszukuję treści wyroku Sądu Najwyższego sygn.akt IV CK 176/02
    prawdopodobnie z dnia 28.01.2004 jest to wyrok prawdopodobnie nie publikowany
    i nie mogę go znajść na stonie SN.
    Z góry dziękuję Pozdrawiam Ag .

  • 2. Data: 2005-12-01 09:44:23
    Temat: Re: szukam wyroku SN IV CK 176/02
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > Witam , pilnie poszukuję treści wyroku Sądu Najwyższego sygn.akt IV CK 176/02
    > prawdopodobnie z dnia 28.01.2004 jest to wyrok prawdopodobnie nie publikowany
    > i nie mogę go znajść na stonie SN.

    Publikowany. Zobacz Wokande 2004/9/7 albo zglos sie do mnie na gg to Ci wysle.
    Moj nr gg 4587805.