  • 41. Data: 2007-03-15 10:36:44
    Temat: Re: Problem z butami
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 14 Mar 2007 10:46:14 -0700, Hautameki napisał(a):

    > Jest problem. Ekspedientki mówią, że nie mogą zwrócić pieniędzy za
    > buty, ale jedynie je wymienić na inne. Zwrot nie wchodzi w grę, koniec
    > kropka.

    No przecież o to chodzi - twoja dziewczyna chce wydać pieniądze i to
    zrobiła - teraz tylko kwestia tego co za to dostanie. Obecne prawo chroni
    przed byciem oszukiwanym przez sprzedawców ale nie przed oszukiwaniem
    samego siebie.

    Henry

  • 42. Data: 2007-03-15 12:36:32
    Od: "emes" <eeeee@@@@niemamaila.pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    słuchaj jako, że każdy cie już oper...lil to ja moze podsumuje weź już nie
    troluj bo wątek sie kilometrowy zrobił.
    Zostałeś zjechany równo na tej grupie i jeszcze pyskówki strzelasz, wszak to
    nie wypada

  • 43. Data: 2007-03-15 13:52:21
    Od: "Hautameki" <h...@g...com>

    On 15 Mar, 13:36, "emes" <eeeee@@@@niemamaila.pl> wrote:
> [...]
    googlegroups.com...

    > słuchaj jako, że każdy cie już oper...lil to ja moze podsumuje weź już nie

    Nie troluję, po prostu broniłem swoich racji, poza tym zostałem
    chamsko zaatakowany. Przyszedłem tu po poradę a nie po to, żeby ktos
    mi ubliżał.

    > Zostałeś zjechany równo na tej grupie i jeszcze pyskówki strzelasz, wszak to
    > nie wypada

    No właśnie, bo chyba taki cel przyświeca tej grupie, żeby człowieka
    zjechać jak szmatę.

  • 44. Data: 2007-03-15 14:08:21
    Od: w...@p...onet.pl

    > No właśnie, bo chyba taki cel przyświeca tej grupie, żeby człowieka
    > zjechać jak szmatę.

    czesciowo nie masz racji. Czasem przez gaszcz inwektyw doleci cos konkretnego;)
    czesciowo racje masz - trolle forowe z nudow lub rzadzy sensacji tylko czekaja
    na takie posty.

    /target Hautameki
    /comfort

    pozdrawiam
    d.

  • 45. Data: 2007-03-15 17:18:18
    Od: "emes" <eeeee@@@@niemamaila.pl>

> [...]
    konkretnego;)
    > czesciowo racje masz - trolle forowe z nudow lub rzadzy sensacji tylko

    nie sądzisz, że bez takich bezdusznych troli grupa yb umarła.
    I tak jak powiedziałeś czasami między wierszami wpadnie coś do głowy

  • 46. Data: 2007-03-15 19:50:35
    Od: w...@p...onet.pl

    > konkretnego;)
    > czekaja

    > nie sądzisz, że bez takich bezdusznych troli grupa yb umarła.
    > I tak jak powiedziałeś czasami między wierszami wpadnie coś do głowy

    racja...btw geez, jak napisalem, ale wstyd....to przez czytanie tych forow...
    "żądza" rzecz jasna miala byc ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 47. Data: 2007-03-16 07:17:37