  • 31. Data: 2007-03-14 21:50:25
    Temat: Re: Problem z butami
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:et9q6s$vn6$2@serwus.bnet.pl Tristan <n...@s...pl>
    pisze:

    > Nie kop się z koniem... tfu... jotem... Nie warto...
    Głupawyś, chłopino, jak ten byle osieł. Cóż ci z tego - nie wiem, nie moja
    sprawa.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2007-03-14 22:07:51
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tristan napisał(a):
    > Tylko zdanie przeciwne to niekoniecznie opluwanie. A tu gościa napadły
    > grupowe ,,sławy'', to i się zdenerwował.
    Ja nikogo nie opluwam. Tylko probuje uzmyslowic hautamekiemu glupote
    jego postepowania
    > Niezbyt rozsądne zachowanie pytającego zderzyło się z klasycznym wulgaryzmem
    > Jota czy Lawy.... I wyszła mieszanka wybuchająca...
    Ale spojrz na to z drugiej strony... przepisow o zwrocie towaru 'bo sie
    nie podoba' nie ma od X czasu. Temat na grupie pojawia sie dosc czesto.
    Wiec autor watku zamiast uzalac sie na grupie a nastepnie klocic z
    ludzmi, ktorzy udzielaja mu odpowiedzi, powinien najpierw przejrzec
    archiwum. Google dla hasla: zwrot towaru daje ponad 400 watkow.
    Juz nie wspomne ze opis sytuacji swiadczy o... kupno butow na poprawe
    humoru... stwierdzenie ze fatalnie sie wyglada w butach dopiero po
    przyjsciu do domu. Jeszcze moglbym zrozumiec powod typu 'po zmianie
    rajstop na skarpety buty okazaly sie byc niewygodne' - aczkolwiek ten
    powod tez nie uprawnialby do zwrotu butow.
    Trzeba sie liczyc z tym ze odpowiedzi beda na poziomie pytania.
    --
    badzio

  • 33. Data: 2007-03-14 22:14:40
    Od: "Hautameki" <h...@g...com>

    On 14 Mar, 22:28, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Hautameki napisał(a):>> "sprzedawczyk - ten kto zdradza swoj kraj, swoje
    przekonania

    > 1) Wg mojej zdolnosci rozumienia slowa pisanego moja definicja nie rozni
    > sie zbytnio od Twojej (Twoja jest bardziej ogolna)
    > 2) Uwazasz sie za madrzejszego niz slownik jezyka polskiego? Moja
    > definicja jest cytatem ze slownika.

    Wiesz, że moja też ;-)

    > 3) Powiedz mi kogo/co zdradzil sprzedawca, ktory postapil zgodnie z
    > prawem i nie wzruszylo go to iz Twoja luba zostawia rozum przez wejsciem
    > do sklepu (nie potrafiles jej doradzic jak inaczej mozna sobie poprawiac
    > humor niz poprzez kupowanie butow, ktore sie nie podobaja?)

    Sprzedawca zdradził siebie samego, bo ważniejszy był dla niego zysk
    niż dbałość o kupującego. Smród pozostał.

    > Niedoszły student prawa?
    > Ja? Boze bron.
    >
    > Z glowka ok? To Ty jestes mlody-gniewny, nie masz pojecia o przepisach i
    > sie wyplakujesz.

    Tak dziękuję. Akurat nasza dyskusja dotyczy słowa ""sprzedawczyk" i
    nie przypominam sobie, żebyśmy dyskutowali wspólnie o przepisach
    prawa.

  • 34. Data: 2007-03-14 22:19:22
    Od: "Hautameki" <h...@g...com>

    On 14 Mar, 22:41, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 14 marca 2007 20:34
    > (autor Hautameki
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <1...@l...googlegroups.c
    om>):

    > Nie kop się z koniem... tfu... jotem... Nie warto...

    Trochę za późno, ale dziękuję mimo wszystko za radę ;-))

  • 35. Data: 2007-03-14 22:38:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > Niezbyt rozsądne zachowanie pytającego zderzyło się z klasycznym wulgaryzmem
    > Jota czy Lawy.... I wyszła mieszanka wybuchająca...

    Te, tirstanek... Mniej etanolu spożywaj, bo już jakieś omamy masz -
    gdzie niby w moich wypowiedziach był jakikolwiek wulgaryzm? (a może to
    zbyt trudne dla ciebie słowo? i pomyliłeś je może z sarkazmem?)

  • 36. Data: 2007-03-14 22:47:20
    Od: "Hautameki" <h...@g...com>

    On 14 Mar, 21:41, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Pospolita głupota, zgadza się ;->

    Nikt nie jest nieomylny jak ty

    > Bo co? ;->

    Bo gadasz jak przemądrzały dupek?

    > To załóż pub - i potem przyjmuj zwroty wypożyczonego piwa ;->

    Kiepskie i mało śmieszne porównanie

    > [ciach]

    > Jesteś tak głupi, że to nawet zabawne :)

    Twój egocentryzm aż poraża

    > A ty nie musiałeś w ogóle pisać.

    Czy to twoja prywatna grupa? Zabranisz mi pisać?

  • 37. Data: 2007-03-14 22:55:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hautameki wrote:

    > Nikt nie jest nieomylny jak ty

    Ja też się mylę, ale nie żądam wtedy od otoczenia naprawienia mojego
    błędu. To się nazywa odpowiedzialność - może słyszałeś o czymś takim?

    > Bo gadasz jak przemądrzały dupek?

    Primo: to twoja opinia.
    Secundo: wolny kraj i nie będziesz mi ograniczać swobody wypowiedzi. Jak
    się nie podoba - fora ze dwora.

    [ciach]

    > Kiepskie i mało śmieszne porównanie

    SezU

    > Twój egocentryzm aż poraża

    I oto użyłeś kolejnego słowa, którego znaczenia najwyraźniej nie znasz...

    Ty próbowałeś. Teraz moja kolej ;->

  • 38. Data: 2007-03-14 23:06:19
    Od: "Hautameki" <h...@g...com>

    On 14 Mar, 23:55, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    Andzej, tak na podsumowanie przed snem ci napiszę, że jałowa ta nasza
    gadka się zrobiła i senny jestem, trzeba iść lulu. Ty dalej wojuj na
    swojej grupie, ale jeśli mogę ci coś poradzić, to bujaj swojego
    śliskiego wora do łóżka, bo do pracy jutro zaśpisz.
    Narazie

  • 39. Data: 2007-03-14 23:13:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hautameki wrote:

    > Andzej, tak na podsumowanie przed snem ci napiszę, że jałowa ta nasza
    > gadka się zrobiła i senny jestem, trzeba iść lulu. Ty dalej wojuj na

    Jałowe to te twoje "domaganie się" było od początku. Ale dobrze, że
    wreszcie zaczyna to do ciebie docierać.

    > swojej grupie, ale jeśli mogę ci coś poradzić, to bujaj swojego
    > śliskiego wora do łóżka, bo do pracy jutro zaśpisz.

    Mwahaha! Ty się o mnie i o moją pracę nie martw, fąflu :)

  • 40. Data: 2007-03-15 10:30:26
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Wiesz, że moja też ;-)

    To daj nam do niej linka, bo ja wyrecze w tym twojego przeciwnika
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=sprzedawczyk

    Angie