  • 1. Data: 2007-03-14 15:46:48
    Temat: Wystawa kamieni - zakaz fotografowania ?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Bylo to prawie 2tyg. temu ale zapomnialem Was spytac.
    Chodze po Gmachu glownym PW i robie sobie fotki kamieni fotki bizuterii .. I
    nagle z glupia frant podchodzi jakis facet i mowi: NIE MOZNA FOTOGRAFOWAC !
    - dlaczego?
    - bo to bizuteria

    No sorry, zebym ja sobie marko robil albo cos podobnbego, ale nigdzi enie
    widzialem zakazu foto, a do tego mile panie siedzace przy stoisku nie mialy
    nic przeciwko jak pytalem...

    Wiec jesli ktos moglby mi dac jakies przepisy regulujace/pozwalajace
    fotografowac to poprosze. Za rok sypne nimi temu pajacowi i niech dzwoni na
    112 albo gdzies :)))))))))

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 2. Data: 2007-03-14 16:13:25
    Temat: Re: Wystawa kamieni - zakaz fotografowania ?
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Papik wrote:
    > Wiec jesli ktos moglby mi dac jakies przepisy regulujace/pozwalajace
    > fotografowac to poprosze. Za rok sypne nimi temu pajacowi i niech dzwoni na
    > 112 albo gdzies :)))))))))
    Właściciel lub organizator wystawy może sobie nie życzyć fotografowania
    jego ekspozycji i już. Wstęp na wystawę jest dobrowolny - kto wchodzi
    ten akceptuje warunki. Moim zdaniem nie masz racji.
    Fonon

  • 3. Data: 2007-03-14 16:35:00
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    Piotr Fonon napisał(a):

    > Właściciel lub organizator wystawy może sobie nie życzyć fotografowania
    > jego ekspozycji i już. Wstęp na wystawę jest dobrowolny - kto wchodzi
    > ten akceptuje warunki. Moim zdaniem nie masz racji.

    Poza tym biżuteria też może być chroniona prawem autorskim.

    --
    Konfederacja Fantastyki Rassun
    http://rassun.art.pl

  • 4. Data: 2007-03-14 16:37:18
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Piotr Fonon napisał(a):
> [...]
    > jego ekspozycji i już. Wstęp na wystawę jest dobrowolny - kto wchodzi
    > ten akceptuje warunki. Moim zdaniem nie masz racji.

    ale jeśli właściciel lub organizator sobie tego nie życzą, to powinno to
    być widoczne przy wejściu chyba.

  • 5. Data: 2007-03-14 16:41:49
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    piotr wrote:

    > ale jeśli właściciel lub organizator sobie tego nie życzą, to powinno
    > to być widoczne przy wejściu chyba.

    Masz słuszność; organizator może sobie nie życzyć fotografowania, ale
    powinien o tym explicite zwiedzających poinformować. IMO pytający powinien
    spytać tą osobę zwracającą uwagę o jakąś podstawę, znak zakazu
    fotografowania lub zapis w regulaminie. Jeśli dostałby taki dowód, powinien
    się do niego zastosować. W przeciwnym wypadku - zignorować.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 6. Data: 2007-03-14 16:48:21
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2007 17:13:25 +0100, Piotr Fonon napisał(a):

    > Właściciel lub organizator wystawy może sobie nie życzyć fotografowania
    > jego ekspozycji i już. Wstęp na wystawę jest dobrowolny - kto wchodzi
    > ten akceptuje warunki. Moim zdaniem nie masz racji.

    Jesteśmy na grupie prawnej a nie na grupie "pl.soc.spełniamy.życzenia"
    więc moim zdaniem nie masz racji.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2007-03-14 16:51:11
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2007 17:35:00 +0100, Robert Osowiecki napisał(a):

    > Poza tym biżuteria też może być chroniona prawem autorskim.

    Fotografowanie nie narusza prawa autorskiego.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2007-03-14 19:17:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papik wrote:
> [...]
    > nagle z glupia frant podchodzi jakis facet i mowi: NIE MOZNA FOTOGRAFOWAC !

    ROTFL

    [ciach]

    > Wiec jesli ktos moglby mi dac jakies przepisy regulujace/pozwalajace
    > fotografowac to poprosze.

    W państwie prawa to na zakaz musi być podstawa prawna.

  • 9. Data: 2007-03-14 19:18:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piotr wrote:

    > ale jeśli właściciel lub organizator sobie tego nie życzą, to powinno to
    > być widoczne przy wejściu chyba.

    Równie dobrze mogą sobie nie życzyć wchodzenia Murzynów lub ludzi,
    którzy mają wadę wzroku poniżej jednej dioptrii ;->

  • 10. Data: 2007-03-14 20:50:19
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > W państwie prawa to na zakaz musi być podstawa prawna.

    owszem, na zakaz zakazywania

    KG