  • 1. Data: 2007-03-14 13:40:03
    Temat: Ważna sprawa, ubezpieczenie OC samochodu
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Witam

    Mam już na piśmie wypowiedzenie umowy na OC z firmy w której stawka dla mnie
    wyniosłaby ponad 3300zł (na prawdę) kiedy w innych firmach od 1300 do 1500 zł ,
    bo mam prawko kilka miesięcy i 27lat. I teraz pytanie, co grozi mi za
    niewykupienie i niezawarcie żadnej nowej umowy OC ? Oczywiście samochód by
    wtedy nie jeździł. Po prostu czekam na ofertę z polisą do podpisania , idzie
    pocztą i obecną umowę OC poprzedniego własciciela mam do 16 marca włącznie. Czy
    w takim wypadku lepiej wyrejestrować samochód?

    Czy możliwe jest żebym miał polisę za 570zł ? I to nie jest pierwsza rata,
    samochód opel astra 1994, 1400 pojemność beznz. Bo nie chce mi się wierzyć i
    raczej podczepię się do kogoś w rodzinie. Ale kuzyn jest o tym przekonany
    święcie no i nie mam podstaw żeby mu nie wierzyć.Porsze o pomoc

  • 2. Data: 2007-03-14 14:18:06
    Temat: Re: Ważna sprawa, ubezpieczenie OC samochodu
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > raczej podczepię się do kogoś w rodzinie. Ale kuzyn jest o tym przekonany
    > święcie no i nie mam podstaw żeby mu nie wierzyć.Porsze o pomoc

    Gdzie ty to ubezpieczasz ? Przy 60% zniżek za to auto płacisz 350-400 zł

    Tomek

  • 3. Data: 2007-03-14 14:37:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "szlovak" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy możliwe jest żebym miał polisę za 570zł ?

    jest to mozliwe jesli wezmiesz na wspolwlasciciela kogos z rodziny kto ma
    full znizek

  • 4. Data: 2007-03-14 15:23:14
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "szlovak" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jest to mozliwe jesli wezmiesz na wspolwlasciciela kogos z rodziny
    > kto ma full znizek

    no właśnie ja nie mam zniżek bo niby skąd. kuzyn dowiadywał się
    się u brokerki i mówi wyraźnie, że DLA MNIE 570zł.

    Ale pytam też co jak wypowiem umowe i nie bede miał nastepnej? bo
    znalazłem opłaty 1-3 dni bez OC to 100euro itd. do 500euro po dwóch
    tyg. i więcej. Ale to płaci się jak policja złapie?

  • 5. Data: 2007-03-14 15:31:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale pytam też co jak wypowiem umowe i nie bede miał nastepnej? bo
    > znalazłem opłaty 1-3 dni bez OC to 100euro itd. do 500euro po dwóch
    > tyg. i więcej. Ale to płaci się jak policja złapie?

    wypowiedzenie umowy mozesz zglosic, jesli nie bedziesz jezdzil to policja
    cie nei zlapie i teoretycznie nic sie nie stanie, jednak co stoi na
    przeszdkodzie abys to wszystko zalatwil w ciagu jednego dnia?

  • 6. Data: 2007-03-14 15:31:23
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu szlovak porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > bo mam prawko kilka miesięcy i 27lat. I teraz pytanie, co grozi mi za
    > niewykupienie i niezawarcie żadnej nowej umowy OC ?
    Chyba cos ok 2tys
    > Oczywiście samochód by wtedy nie jeździł.
    Nieistotne
    > Po prostu czekam na ofertę z polisą do podpisania , idzie
    > pocztą i obecną umowę OC poprzedniego własciciela mam do 16 marca włącznie. Czy
    > w takim wypadku lepiej wyrejestrować samochód?
    Moment, moment. Kupiles samochod, tak? Polisa na ten samochod jest wazna
    do 16 marca. Zatem najpozniej 16 marca musisz wykupic nowa polise
    (nieistotne czy w tym samym czy w innym TU - jesli w innym, to stara
    *musisz* wymowic).
    Samochodu nie wyrejestrujesz (chyba ze przestawisz kwitek poswiadczajacy
    zezlomowanie, ale wtedy go nie zarejestrujesz ponownie). A samochod
    zarejestrowany = wazne OC!
> [...]
    > raczej podczepię się do kogoś w rodzinie. Ale kuzyn jest o tym przekonany
    > święcie no i nie mam podstaw żeby mu nie wierzyć.Porsze o pomoc
    Kto o czym nie jest przekonany? Bo nic nie lape. To ile wyniesie skladka
    OC to pochodna wielu czynnikow - procz tych, ktore znamy (Twoj wiek, od
    kiedy masz prawko, samochod) to jeszcze pare innych (miejsce
    zamieszkanai, znizki wszystkich wspolwlascicieli). Jesli trafisz na
    kgoos, kto ma duze znizki - spokojnie znajdziesz OC za 500zl. Ja przy
    50% znizkach, samochod z silnikiem 1.5, 1995r. mam OC od 320 do 520zl
    (zalezy od TU).
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-03-14 16:35:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:et9412$594$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *szlovak* napisał(a):

    > Ale pytam też co jak wypowiem umowe i nie bede miał nastepnej? bo
    > znalazłem opłaty 1-3 dni bez OC to 100euro itd. do 500euro po dwóch
    > tyg. i więcej. Ale to płaci się jak policja złapie?

    Jak UFG się nie dopatrzy to _może_ będziesz miał szczęście i nic nie
    zapłacisz. Jak go nie będziesz miał, to nie tylko że będziesz musiał
    wykupić polisę, ale jeszcze mogą dowalić Ci taką karę, że z butów Cię
    wyrwie. Policja nie musi łapać.

    --
    Big Jack
    //////

  • 8. Data: 2007-03-14 16:40:23
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

> [...]
    > cie nei zlapie i teoretycznie nic sie nie stanie, jednak co stoi na
    > przeszdkodzie abys to wszystko zalatwil w ciagu jednego dnia?
    Jak w CEPiK'u dopatrzą się to zapłaci, nawet bez udziału policji...

    Pzdr
    Czabu

  • 9. Data: 2007-03-14 16:43:41
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

> [...]
    > bo mam prawko kilka miesięcy i 27lat. I teraz pytanie, co grozi mi za
    > niewykupienie i niezawarcie żadnej nowej umowy OC ?

    http://www.ufg.pl/OC_kom_porady_konsekwencje_braku_O
    C.html

> [...]
    > włącznie. Czy
    > w takim wypadku lepiej wyrejestrować samochód?

    Jak nie zezłomujesz (lub nie ukradną) auta, to nie wyrejestrujesz.

> [...]
    > raczej podczepię się do kogoś w rodzinie. Ale kuzyn jest o tym przekonany
    > święcie no i nie mam podstaw żeby mu nie wierzyć.Porsze o pomoc

    Wszystko jest mozliwe ;-) Zależy od miejscowości, na kogo (jakie ma zniżki)
    jest auto.

    Pzdr
    Czabu

  • 10. Data: 2007-03-15 08:23:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl> napisał w
    wiadomości news:et98ho$77s$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak w CEPiK'u dopatrzą się to zapłaci, nawet bez udziału policji...

    dlatego napisalem teoretycznie ;)