  • 161. Data: 2023-12-03 10:09:11
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 07:07, Shrek pisze:

    > Kto kłamie - "nie wiem, choć się domyślam". Jak już pisałem, typowy
    > kulson jest typowy...

    Typowy cywil, który nawet zrozumieć słowa pisanego nie potrafi. Już na
    wstępie pisałem, że dziennikarze powinni ustalić, o czym tu mowa.

    O momencie powiadomienia Policji o problemie, momencie przybycia do
    jednostki ojca, momencie wysłuchania ojca, czy momencie sporządzenia
    dokumentacji o zaginięciu i wdrożeniu procedur. To w praktyce mogą być
    dość odległe od siebie chwile - bywa, ze nawet o kilka dni.

    Co więcej nie wiadomo, co na którym etapie ojciec przekazywał. Jeśli
    dzwonił na 112, to się nagrało zgłoszenie, ale do jednostki przyszła
    "formatka". Co w niej było? Bo dyżurny sporadycznie odsłuchuje
    komunikat. Zazwyczaj opiera się na formatce.

    Przy czym - z tego, co piszą - ktoś to bada. Dziecku to życia nie wróci,
    ale może pozwoli na uniknięcie podobnych sytuacji w przyszłości.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 162. Data: 2023-12-03 10:14:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Raczej: Miałeś farta, bo nie było kolejki.

    Ale co właściwie chcecie powiedziec, że jak nie ma kolejki to nie ma
    znieczulicy i rutyny, a jak jest kolejka to nagle pojawia się banda
    nieempatycznych, zmanierowanych medycznych kulsonów?

    --
    Marcin

  • 163. Data: 2023-12-03 12:44:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jeszcze kiedyś od kolegi z podstawówki, który został później
    > policjantem, usłyszałem coś w klimatach nie kalania własnego gniazda.

    Problem szerszy, na inne profesje także się przenosi. :)
    https://youtu.be/WI_qPBQhJSM?si=SH0CWgQ21Ma0Mz_9

    Robert

  • 164. Data: 2023-12-03 13:44:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale co właściwie chcecie powiedziec, że jak nie ma kolejki to nie ma
    > znieczulicy i rutyny, a jak jest kolejka to nagle pojawia się banda
    > nieempatycznych, zmanierowanych medycznych kulsonów?

    Mniej więcej...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 165. Data: 2023-12-03 16:18:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Typowy cywil, który nawet zrozumieć słowa pisanego nie potrafi. Już na
    > wstępie pisałem, że dziennikarze powinni ustalić, o czym tu mowa.

    No i ustalili. Zeznania ojca i policji się różnią o kulka godzin. Kto
    kłamie - "nie wiem, choć się domyslam":P

    > Przy czym - z tego, co piszą - ktoś to bada. Dziecku to życia nie wróci,
    > ale może pozwoli na uniknięcie podobnych sytuacji w przyszłości.

    I dowiemy się, że policja rozmija się z prawdą. Została zawiadomiona
    wcześniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 166. Data: 2023-12-03 16:19:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Następny. Ja wiem, ze na tym forum mało komu zależy na wiedzy
    > merytorycznej ale bądź uprzejmy przeczytać rozporządzenie o tym, co
    > operator przekazuje służbom i nie powielać głupot.

    Zacytuj, będzie po problemie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 167. Data: 2023-12-03 16:19:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zgadzam się z Tobą. Przy czym czasem trudno walczyć z argumentami, że
    > już 100 razy próbowaliśmy i się nie dało.

    Ale nie próbowali...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 168. Data: 2023-12-03 16:29:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo Robert takie rzeczy robi, a nie czyta o tym w Internecie.

    Podobnie jak strzela, ale jednak nie na 10 km.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 169. Data: 2023-12-03 16:31:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 16:19, Shrek pisze:

    > Zacytuj, będzie po problemie.

    Dobra ja zecytuje:

    6) lokalizacji telekomunikacyjnego urzadzenia ko?co-
    wego, do którego by?o kierowane po?aczenie, sa:
    a) w przypadku telekomunikacyjnego urzadzenia
    ko?cowego znajdujacego si´ na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej:
    -- w czasie rozpocz´cia odbioru po?aczenia
    identyfikator anteny stacji BTS,
    -- w czasie, przez który zatrzymywane sa dane
    odnoEnie po?aczenia:
    -- -- wspó?rz´dne geograficzne stacji BTS,
    w obszarze której znajdowa?o si´ tele-
    komunikacyjne urzadzenie ko?cowe,
    -- -- azymut, wiazk´ i zasi´g roboczy anteny
    stacji BTS,
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 170. Data: 2023-12-03 18:00:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski napisał(a) :

    > To chyba nie jest takie proste. Zobacz, co się działo po inwazji na
    > Ukrainę.

    No tak. Racja. Z kolei nie wyobrażam sobie tak wielkiego pospolitego
    ruszenia u takich Niemców, czy Anglosasów. Efekt skali zadziałał, że
    ludzie ruszyli z pomocą.

    Na szkoleniach z pierwszej pomocy mówi się, że jak chcemy uzyskać
    współpracę od kogoś z gapiów, to należy skierować prośbę o nią do
    konkretnej osoby: Czy może PAN/i pomóc?
    Nie należy mówić: Czy KTOŚ może mi pomóc?
    Bo ten "ktoś" myśli - inni na pewno pomogą, "ktoś" się zdecyduje.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65