  • 91. Data: 2023-12-01 23:39:05
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 22:36:19 +0100, Shrek wrote:

    > Dałem im 5 godzin forów jak wiedzieli gdzie bus parkuje:P

    No ale juz było po godzinach słuzby.
    Na drugi dzien by poszli ... albo i nie ..

    > Niby jak - że przyjechali jak powiedziałem gdzie stoi i nie musiałem się
    > sam ze złodziejem szarpać (bo go nie było:P)?

    Ale płot był i furtka jakaś ... jak chciałbys "odzyskac"?
    i troche częsci zdemontowane władza swoim autorytem odzyskała :-)

    A jakbys sam zabierał ... ciekawe, czy by cie policja nie zatrzymała,
    bo w koncu nowy posiadacz móglby kradzież zgłosic ...

    J.

  • 92. Data: 2023-12-01 23:44:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po tym co usłyszał? Niemożliwe.

    Gdyż, albowiem, ponieważ? Powiedziałbym że nie tylko możliwe a wręcz
    najbardziej prawdopodobne. Dyżurny po godzinie przydzielił
    funkcjonariusza do zebrania zeznań, przyjmujący przez godzinę przyjmował
    zeznania, potem dyżurny wysłał jakiś wniosek pocztą i w międzyczasie
    znaleźli amatorzy. Co w tym dziwnego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-12-01 23:47:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 23:39, J.F pisze:

    > No ale juz było po godzinach słuzby.

    Nie. Zresztą patrole mają całodobowo.

    > Na drugi dzien by poszli ... albo i nie ..

    Może by poszli a może nie. No ale nie poszli bo wcześniej wsiadłem w
    samochód i znalazłem dokładnie tam gdzie mówiłem że stoi. Tak wiem -
    szukali czternastolatki i nie mieli czasu na moto... a nie wróc...

    > Ale płot był i furtka jakaś ... jak chciałbys "odzyskac"?
    > i troche częsci zdemontowane władza swoim autorytem odzyskała :-)

    No fakt:P

    > A jakbys sam zabierał ... ciekawe, czy by cie policja nie zatrzymała,
    > bo w koncu nowy posiadacz móglby kradzież zgłosic ...

    Nic by nie zrobili - targałem moto cztery kilometry i nikt się nie
    zainteresował poza jakimś taksówkarzem co pytał czy to harley;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2023-12-01 23:51:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 23:34, J.F pisze:

    > Ale chyba troche za wczesnie - rząd się jeszcze nie zmienił.

    Jak to powiedział hołownia każdy z nas jest przez określony czas na
    swoim stanowisku i każdy zna nazwisko następcy:) Wiadomo że sprawa
    medialna.

    > Przeciez sam niedawno zgłaszałes - kamera była ?

    W poczekalni była w pokoju nie sądzę. Ale to jest kamera szreingera -
    nie dowiesz się jej stanu dopóki nie sprawdzisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2023-12-01 23:55:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 23:27, J.F pisze:

    > Kiedys przeciez ktos zejdzie.

    Ale jak masz farta to od razu, a jak pecha to panie może być i sześć
    godzin. No to pytam się ile procent ma szczęście:P

    > Chyba, ze sie obywatel odwróci i pójdzie tam gdzie jego miejsce...

    Na przykład

    > ale to jest zwykła logika, nie mundurowa.

    I tu jest (sic!) pies pogrzebany:(

    > No ale czyz nie domagasz się, aby poł komisariatu twojego motorka po
    > dzielnicy szukało?

    Problem w tym, że oni są zawsze zajęci. Ale nie znalazł się jeszcze
    nigdy nikt z tych szczęsciarzy co się ich sprawami zajmują:(

    > A jak sierżant zaczął systematycznie, to Ci sie nie podoba :-P

    W sumie tylko czas stracił. I tak amatorzy znaleźli sami. W sumie racja
    - po chuj dupę ruszać skoro liga amatorska górą:( Tylko może niech im
    pensje i emki wypłacają jak piłkarzom okręgówki skoro na takim poziomie
    robią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2023-12-01 23:57:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 23:29, J.F pisze:

    > Ale czasem jednak szukają.
    > Tu widać ktos zlekceważył przesłanki.

    Spoko. dzień jak codzień:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2023-12-02 00:08:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 23:55:48 +0100, Shrek wrote:

    > Ale jak masz farta to od razu, a jak pecha to panie może być i sześć
    > godzin. No to pytam się ile procent ma szczęście:P

    No ale zejdzie. to 100% ma szczęscie ... o ile doczeka.

> [...]
    > nigdy nikt z tych szczęsciarzy co się ich sprawami zajmują:(

    > W sumie tylko czas stracił. I tak amatorzy znaleźli sami.

    Ale zrobił to jak należy. Zamiast bez sensu przeszukiwać dzielnicę,
    to poszedł po tropie konkretu, czyli za busem.

    > W sumie racja
    > - po chuj dupę ruszać skoro liga amatorska górą:(

    Cos w tym jest, ale nie poczekałes, to sie nie dowiesz, czy na drugi
    dzien by ruszyli dupy, czy nie ...

    J.

  • 98. Data: 2023-12-02 00:11:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 23:47:30 +0100, Shrek wrote:

    > Nie. Zresztą patrole mają całodobowo.

    Ale sierzant zlecic musi, a nie wiesz ile miał spraw na głowie.

    > Może by poszli a może nie. No ale nie poszli bo wcześniej wsiadłem w
    > samochód i znalazłem dokładnie tam gdzie mówiłem że stoi.

    Twoja wina :-)

    > Tak wiem -
    > szukali czternastolatki i nie mieli czasu na moto... a nie wróc...

    Kto tam wie, moze kot Prezesowi uciekł.

    > No fakt:P

    > Nic by nie zrobili - targałem moto cztery kilometry i nikt się nie
    > zainteresował poza jakimś taksówkarzem co pytał czy to harley;)

    No bo zgłoszenia nie było.
    A jakby nowy "wlasciciel" motorku nie zastał i kradzież zgłosił?

    J.

  • 99. Data: 2023-12-02 00:15:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 23:01:46 +0100, Shrek wrote:

    > Z zeznań osoby która ją odnalazła wynika że ekran był włączony.

    Ojciec prawie na pewno do niej dzwonił.
    Juz była w takim stanie, ze nie była w stanie odebrac?

    > Nastolatki się znajdują, motockle i samochody też się znajdują jak je

    Ale nastolatki częsiej.

    J.

  • 100. Data: 2023-12-02 00:15:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-01, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > 35°C, w czarnej skajowej kurtce zasunięta po szyję. Podszedłem ze
    > świadomością, że jak go szturchnę to się tylko osunie. Ale się ocknął i
    > chyba mnie zrozumiał, w jakoś wstał i poszedł.
    >
    > Drugi raz facet szedł z psem, dziwnie nim rzucało po trawniku aż ukląkł
    > i głowa oparł się o płot i tak zastygł. Zawróciłem i podchodzę z obawą
    > bo pies z tych sporych. Skoczył na mnie, ale chciał się bawić.
    > Do dziś nie wiem czy był pijany, bo ubrany normalnie, nic nie czułem od
    > niego. Ale mówił, że pił i mieszka za rogiem. To kawałek go

    Widziałeś, że coś może się dziać złego. Zasadniczo nastolatka siedząca
    na czymś (nie na glebie/śniegu) to nie musi być nic niepokojącego. Nawet
    w zimie. Jakbym widział, że leży to bym zdecydowanie podszedł, ale tak?
    Nie jestem przekonany. Musiałbym iść tamtędy ze 2x w odstępie z godziny
    (lub mniej jeśli duży mróz) aby mnie to zastanowiło. Albo dostrzec coś w
    jej wrazie twarzy. Ale ona nie siedziała przy chodniku. Ten baner był
    jednak chyba w jakiejś odległości, więc twarz mogła nie być widoczna.
    Znaleziono ją, bo ten który ją znalażł podszedł do tego banera, bo jej
    szukał. Wtedy już tam leżała i pewnie nie była dobrze widoczna z
    drogi/chodnika/sklepu.

    Ale w sumie uważam, że ta cała nagonka na znieczulicę jest potrzebna, bo
    lepiej faktycznie sprawdzić, nawet bez powodu, czy wszystko ok.

    Generalnie staram się kategorycznie nie oceniać całej sytuacji bo MZ w
    tym konkretnym przypadku niewiele wyniknie a nie znam szczegółów. Co by
    wyszło pewnie najlepiej to telefona na 112 w momencie gdy ojciec stracił
    z nią kontakt. Była zdezorientowana, źle się czuła, miała mroczki przed
    oczami, nie można się już z nią skontaktować. To więcej niż
    wystarczające powody.

    Natomiast jest MZ pewien problem systemowy z którym też nie bardzo jest
    co zrobić, bo jednak pewnie na policję zgłasza się kupa zdesperowanych
    rodziców, których dzieci jakiś numer odwinęły. Ich desperacja jest
    autentyczna co nie znaczy, że powód do niej jest. Ale MZ nawet jak
    pewności nie ma to trzeba natychmiast działać, bo stawka jest zbyt duża.
    Najwyżej potem sprawą powinien się zająć sąd rodzinny.

    --
    Marcin