  • 1. Data: 2023-11-27 12:16:03
    Temat: rodo i Giertych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Giertych bojąc sie przyjechac do Polski przed wyborami, prowadził
    kampanie telefonicznie. No i upublicznil taką rozmowe

    -Dzien dobry, panie Maćku, Roman Giertych mówi ...
    -Ja pierdolę.

    https://www.reddit.com/r/Polska/comments/176eztr/dzi
    e%C5%84_dobry_panie_ma%C4%87ku_roman_giertych_m%C3%B
    3wi/

    No i teraz sie pan Maciek pyta, czy to wolno tak opublikować, i może
    jeszcze dane osobowe ujawnic, i cos tłumaczy, ze myślał, że bot.

    A skad p. Roman wiedział, ze dzwoni do p. Maćka?
    Listę numerów miał ?

    J.

  • 2. Data: 2023-11-27 12:45:49
    Temat: Re: rodo i Giertych (wyborczy telefoniczny spam polityczny oraz publikacja rozmowy telefonicznej przez posła KO)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > jeszcze dane osobowe ujawnic, i cos tłumaczy, ze myślał, że bot.
    >
    > A skad p. Roman wiedział, ze dzwoni do p. Maćka?

    W podtekście jest że inni posłowie KO *też* [A].
    Sprawa się zapewne od tego zaczyna bo nagranie tej rozmowy (i innych)
    "trafiło do sieci" a poszkodowany/"poszkodowany" się odezwał i zapewne
    zdąży napisać do prokuratury jeszcze za nad-prokuratora Ziobry
    o ile poseł KO mecenas Giertych się nie wykręci wcześniej odpowiedzią.

    [A] https://www.tvp.info/73713908/internauta-twierdzi-ze
    -zadzwonil-do-niego-giertych-zlamal-przepisy

    --
    A. Filip