    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Sun, 3 Dec 2023 10:09:11 +0100
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukh5hq$19h$16$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 03.12.2023 o 07:07, Shrek pisze:

    > Kto kłamie - "nie wiem, choć się domyślam". Jak już pisałem, typowy
    > kulson jest typowy...

    Typowy cywil, który nawet zrozumieć słowa pisanego nie potrafi. Już na
    wstępie pisałem, że dziennikarze powinni ustalić, o czym tu mowa.

    O momencie powiadomienia Policji o problemie, momencie przybycia do
    jednostki ojca, momencie wysłuchania ojca, czy momencie sporządzenia
    dokumentacji o zaginięciu i wdrożeniu procedur. To w praktyce mogą być
    dość odległe od siebie chwile - bywa, ze nawet o kilka dni.

    Co więcej nie wiadomo, co na którym etapie ojciec przekazywał. Jeśli
    dzwonił na 112, to się nagrało zgłoszenie, ale do jednostki przyszła
    "formatka". Co w niej było? Bo dyżurny sporadycznie odsłuchuje
    komunikat. Zazwyczaj opiera się na formatce.

    Przy czym - z tego, co piszą - ktoś to bada. Dziecku to życia nie wróci,
    ale może pozwoli na uniknięcie podobnych sytuacji w przyszłości.
    --
    (~) Robert Tomasik