  • 71. Data: 2009-10-07 08:53:54
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > W Polsce też nie ma czegoś takiego jak porzucenia pracy.
    > Gadasz z idiotą, który na niczym się nie zna i pieprzy kompletne głupoty.

    Rozumiem, ze jestes alfa i omega, wiec wskaz mi przepisy dotyczace
    porzucenia pracy w UK?
    Jeszcze raz napisze: w UK to pracodawca musi dbac o opinie! OInaczej nie
    znajdzie wartosciowego pracownika, bo kto bedzie chail isc do pracy do firmy
    ktora nie placi na czas, ktra wymga nieodplatnych nadgodzin, ktora domaga
    sie caklkowitego podporzadkowania decyzjom pracodawcy, firma ktora bedzie ci
    doklada obowaizkow nie znmieniajac pensji... no kto ci do takiej firmy
    pojdzie pracowac oprocz polakow?
    Teraz rozumiesz czy dalej bedziesz siedzial w swoim grajdole
    prowincjonalnyum na skraju europy i onanizowal sie bo tak jest wszedzie, a
    polska to liderem jest... nie polska nie jest liderem polska to kraj
    trzeciego swiata, i takie tez ma przepisy dotyczace pracownika i ogolnie
    pracy. Gdzie pracownik to narzedzie.
    Porownaj polskie przepisy i traktopwanie ludzi do tego jak to sie ma np. w
    Hondurasie! Uderzy cie bardzo duaze podobienstwo.
    Najgorsze jest jednak to, ze ty i podobni tobnie chca tego - ty juz tak
    nasiakles byciem podwladnym, ze nie wyobrazasz sobie zycia bez buta na
    twarzy i kazdy kto sobie inaczej to wyobraza jest dla ciebie idiota...
    A moze warto w lusterko czasem spojrzec?

  • 72. Data: 2009-10-07 09:20:55
    Od: spp <s...@o...pl>

    pmlb pisze:

    > Chcesz przyklady? Czy sam poszukasz?

    Podaj na to _absolutnie_nic_nie_grozi_.

    --
    spp

  • 73. Data: 2009-10-07 11:42:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    pmlb pisze:
    > OK, wiec za czas kiedy nie pracuje, pracodawca jej nie placi - proste?

    O ile jest prostytutką, to może. Bo w NORMALNYCH zawodach liczy się
    ciągłość pracy. Jak sobie wyobrażasz np. nauczycielkę, co na 2 miesiące
    zostawia uczniów bo tak? Albo programistę generującego projekt od roku?
    Kasjerkę w sklepie se od biedy można kimś zastąpić, choć też
    niekoniecznie. Po to zawierana jest konkretna umowa, żeby ją respektować.

    > Alez pracodawcy absolutnie nic nie grozi! Moze wstrzymac platnosci,
    > wyjechac, nawet nie wydac swiadectwa pracy bo wlasnie jest na
    > polrocznych wakacjach w paryzu.

    Nie może.

    > No to wlasnie to napisalem! Czytac nie umiesz?
    > Miwi taka sierotka do pracodawcy: sluchaj jade do paryza w swieta i mnie
    > nie bedzie w pracy - koniec kropka.

    Nie. Nie koniec.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 74. Data: 2009-10-07 13:13:30
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:4acc5d76$1@news.home.net.pl...

    > Podaj na to _absolutnie_nic_nie_grozi_.

    Alez prosze bardzo, jeden z najglosniejszych ostatnich miesiecy:
    http://www.ozzip.pl/media-/38-lodz-gazety/723-gw-han
    pol-wladza-zawiodla

    Ile takich przypadkow jest "cichych"?

  • 75. Data: 2009-10-07 13:18:28
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > Kasjerkę w sklepie se od biedy można kimś zastąpić, choć też
    > niekoniecznie. Po to zawierana jest konkretna umowa, żeby ją respektować.

    Taki niby madry jestes a taki glupi, podajesz takie przyklady jak dziecko w
    piaskownicy - a co sie stanie jak pracownik zginie w wypadku samochodowym?
    Taka nauczycielka i co? Zostawi dzieci - zostawi, czy programista... Zrozum
    wreczie, swiat nie dziala dzieki umowie ale dzieki ludzoiom. I nie ma ludzi
    niezastapionych tak jak umowa nie moze byc wyzej nad ludzmi. Czy teraz
    dotarlo czy nadal znajdziesz przyklady z piaskownicy?
    Pamietaj umowe jest zwaierana dla okreslenia warunkow ale nie dla zwizania
    rak, to, ze tak sie umowe traktuje w Polsce nie oznacza,z e tak jest na
    swiecie. W cywilizowanych krajach czlowiek jest zawsze wyzej umowy. Nawet
    umowy z bankiem!

    > Nie może.

    Moze i robia tak.
    Przyklad dalem wyzej.

    > Nie. Nie koniec.

    Noo to nie i narazie, do zobnaczenia po swietach - i co pracodawca zadzwoni
    na policje?
    Pojdzie do sadu bo pracownik nie chcial wykonac polecenia - a pracownik to
    niewolnik i ma zasrany opbowiazek wykonywac polecenia szefa?
    Zrozum - czlowiek jest najwazniejszy! Zadna praca nie jest wazniejsza od
    czlowieka - wyjatek stanowia kraje trzeciego swiata jak np. Honduras czy
    Polska.

  • 76. Data: 2009-10-07 13:21:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-10-2009 o 15:13:30 pmlb <p...@d...com> napisał(a):

    > Alez prosze bardzo, jeden z najglosniejszych ostatnich miesiecy:
    > http://www.ozzip.pl/media-/38-lodz-gazety/723-gw-han
    pol-wladza-zawiodla

    > Ile takich przypadkow jest "cichych"?

    Zostawmy tylko to co powyżej i wychodzi czarno na białym
    że się sam zagubiłeś w swoich wywodach.

    --
    Tomek

  • 77. Data: 2009-10-07 13:25:19
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    ?

  • 78. Data: 2009-10-07 13:32:17
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-10-2009 o 15:18:28 pmlb <p...@d...com> napisał(a):

    > programista... Zrozum wreczie, swiat nie dziala dzieki umowie ale dzieki
    > ludzoiom. I nie ma ludzi niezastapionych tak jak umowa nie moze byc
    > wyzej nad ludzmi.

    Odwracasz kota ogonem i do tego porównujesz jabłka z gruszkami.

    > Pamietaj umowe jest zwaierana dla okreslenia warunkow ale nie dla

    Oczywiście - a panienka podpisała się pod warunkami które akceptuje
    a następnie je złamała.

    > zwizania rak, to, ze tak sie umowe traktuje w Polsce nie oznacza,z e tak
    > jest na swiecie. W cywilizowanych krajach czlowiek jest zawsze wyzej
    > umowy. Nawet umowy z bankiem!

    Znowu hasła i brak treści

    > Noo to nie i narazie, do zobnaczenia po swietach - i co pracodawca
    > zadzwoni na policje?

    Nie, jak już inni pisali chyba tuzin razy, złoży pozew.

    > Pojdzie do sadu bo pracownik nie chcial wykonac polecenia - a pracownik
    > to niewolnik i ma zasrany opbowiazek wykonywac polecenia szefa?

    Nie ma, natomiast warunki o których piszesz wyżej określają,
    co się dzieje w przypadku ich złamania.

    > Zrozum - czlowiek jest najwazniejszy!

    Co to znaczy? I który człowiek - mamy dwóch ludzi - A i B - który jest
    ważniejszy?

    > Zadna praca nie jest wazniejsza od czlowieka

    Co to znaczy? Jaki przelicznik stosujesz przy porównywaniu ważności pracy
    i człowieka?
    Czy da się tym przelicznikim porównać kilogramy i metry?

    --
    Tomek

  • 79. Data: 2009-10-07 13:38:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pmlb wrote:

> [...]
    > twarzy i kazdy kto sobie inaczej to wyobraza jest dla ciebie idiota...
    > A moze warto w lusterko czasem spojrzec?

    bajek sie naczytales

    spadaj na grupe dla dzieci

  • 80. Data: 2009-10-07 13:41:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pmlb wrote:

> [...]
    > Zrozum - czlowiek jest najwazniejszy! Zadna praca nie jest wazniejsza od
    > czlowieka - wyjatek stanowia kraje trzeciego swiata jak np. Honduras czy

    w której szkole się uczysz?