    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Date: Wed, 7 Oct 2009 09:53:54 +0100

    > W Polsce też nie ma czegoś takiego jak porzucenia pracy.
    > Gadasz z idiotą, który na niczym się nie zna i pieprzy kompletne głupoty.

    Rozumiem, ze jestes alfa i omega, wiec wskaz mi przepisy dotyczace
    porzucenia pracy w UK?
    Jeszcze raz napisze: w UK to pracodawca musi dbac o opinie! OInaczej nie
    znajdzie wartosciowego pracownika, bo kto bedzie chail isc do pracy do firmy
    ktora nie placi na czas, ktra wymga nieodplatnych nadgodzin, ktora domaga
    sie caklkowitego podporzadkowania decyzjom pracodawcy, firma ktora bedzie ci
    doklada obowaizkow nie znmieniajac pensji... no kto ci do takiej firmy
    pojdzie pracowac oprocz polakow?
    Teraz rozumiesz czy dalej bedziesz siedzial w swoim grajdole
    prowincjonalnyum na skraju europy i onanizowal sie bo tak jest wszedzie, a
    polska to liderem jest... nie polska nie jest liderem polska to kraj
    trzeciego swiata, i takie tez ma przepisy dotyczace pracownika i ogolnie
    pracy. Gdzie pracownik to narzedzie.
    Porownaj polskie przepisy i traktopwanie ludzi do tego jak to sie ma np. w
    Hondurasie! Uderzy cie bardzo duaze podobienstwo.
    Najgorsze jest jednak to, ze ty i podobni tobnie chca tego - ty juz tak
    nasiakles byciem podwladnym, ze nie wyobrazasz sobie zycia bez buta na
    twarzy i kazdy kto sobie inaczej to wyobraza jest dla ciebie idiota...
    A moze warto w lusterko czasem spojrzec?