  • 111. Data: 2009-10-11 17:13:02
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 9 Oct 2009 19:44:14 +0100, pmlb napisał(a):

    > A dlaczego dobra wola pracodawcy? Jakos mimo waszych pomyslow na ukaranie
    > pracownika zawsze wychodzi "dobra wola pracodawcy" ;)

    W pierwszym przypadku chodziło po prostu o wyciszenie sprawy wobec klienta
    "pan X do was już nie przyjedzie bo się zwolnił" brzmi lepiej niż "pan X do
    was już nie przyjedzie bo go zwolniliśmy dyscyplinarnie". W drugim to był
    gest raczej nie w stronę osoby zwolnionej ale jej siostry która jest bardzo
    cenionym pracownikiem.

    > Wkoncu doprowadzil pracownik go do strat finansowych moralnych... nie chce
    > odszkodowania?;)

    W pierwszym przypadku też się dziwię - szacuję straty na kilkanaście
    tysięcy złotych. Sądzę że powód jak powyżej - uniknięcie szumu i
    ewentualnych pretensji ze strony klienta gdyby się dowiedział że
    dana osoba była nierzetelna.
    W drugim problemu nie ma - strata była materialna i została
    zrekompensowana, wiec pracodawca nic nie stracił.

    Przypomniało mi się że sytuacja identyczna do tej drugiej się zdarzyła
    chyba z 6 lat temu - wtedy się skończyło dyscyplinarką. I jakoś
    dobrej woli wtedy nie było...

    Henry

  • 112. Data: 2009-10-11 17:40:32
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Przypomniało mi się że sytuacja identyczna do tej drugiej się zdarzyła
    > chyba z 6 lat temu - wtedy się skończyło dyscyplinarką. I jakoś
    > dobrej woli wtedy nie było...

    A sad i odszkodowanie bylo?

  • 113. Data: 2009-10-12 08:02:37
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 18:40:32 +0100, pmlb napisał(a):

    > A sad i odszkodowanie bylo?

    Tego nie pamiętam...

    Henry