  • 1. Data: 2009-10-03 20:06:58
    Temat: miejski rzecznik konsumentow
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    stan obecny:
    miejsce stalego zameldowania (w dowodzie osobistym): miasto A
    miejsce zamieszkania: miasto B

    sytuacja:
    zaczynam sprawe z miejskim rzecznikiem konsumentow miasta B; w trakcie
    prowadzenia sprawy i przed jej zakonczeniem wyjezdzam za granice na
    pare miesiecy, chcac dalej kontynuowac sprawe; chce jednoczesnie
    otrzymywac korespondencje od niego, jednak na adres miasta B juz nikt
    mi jej odbierac nie moze, natomiast miasta A owszem

    pytanie:
    czy rzecznik, po moim wyjezdzie za granice bedzie dalej kontynuowal
    sprawe? jesli tak, to na jaki adres bedzie mi wysylal korespondencje?
    jesli nie, to czy moze przekazac sprawe rzecznikowi w miescie A? a
    jesli i to nie, to co?