  • 1. Data: 2009-10-04 09:46:09
    Temat: Spis wydawców ?
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Gdzies czytalem, ze jeżeli ktoś wydaje gazetke (badz tez umieszcza
    informacje na bieżaca na stronie www) to musi byc wpisany, no wlasnie gdzie?
    Jak sprawdzic, czy dany "wydawca" ma odpowiednie wpisy?
    Czy gazetka drukowana, (dwutygodnik, zaledwie pare stron) musi byc
    przesyłana do Biblioteki Narodowej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-04 10:24:33
    Temat: Re: Spis wydawców ?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 11:46:09 +0200, Baczek napisał(a):

    > Czy gazetka drukowana, (dwutygodnik, zaledwie pare stron) musi byc
    > przesy?ana do Biblioteki Narodowej?
    >
    > Pozdrawiam

    nie tylko do Biblioteki Narodowej, ale także kilkunastu innych bibliotek w
    kraju. Poszukaj ustawy o obowiązkowym egzemplarzu bibliotecznym z aktami
    wykonawczymi. Przesyłka taka oznaczona jako egzemplarz obowiązkowy
    zwolniona jest ustawowo z opłat pocztowych.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 3. Data: 2009-10-04 10:58:54
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Baczek wyskrobał(a):
> [...]
    > informacje na bieżaca na stronie www) to musi byc wpisany, no wlasnie
    > gdzie? Jak sprawdzic, czy dany "wydawca" ma odpowiednie wpisy?

    Sąd (chyba okręgowy). Zobacz ustawe Prawo prasowe.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2009-10-04 19:08:34
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 4 Paź, 11:46, "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Jak sprawdzic, czy dany "wydawca" ma odpowiednie wpisy?
    > Czy gazetka drukowana, (dwutygodnik, zaledwie pare stron) musi byc

    Muisz wystapic o ISSN. Wystepujesz o niego do BN.

  • 5. Data: 2009-10-04 19:44:34
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Muisz wystapic o ISSN. Wystepujesz o niego do BN.

    Za http://www.bn.org.pl/programy-i-uslugi/isbn,-ismn,-i
    ssn/issn

    "Przynależność do systemu ISSN jest dobrowolna."
    Dzieki i pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-10-05 18:22:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Oct 2009, Baczek wrote:

    > Za http://www.bn.org.pl/programy-i-uslugi/isbn,-ismn,-i
    ssn/issn

    > "Przynależność do systemu ISSN jest dobrowolna."

    A nie ma w zamian marchewki zamiast kija?
    Znaczy stawki VAT 7% dla czasopism, które "mają ISSN"?

    pzdr, Gotfryd