  • 1. Data: 2009-10-04 15:19:58
    Temat: alimenty - prawo jazdy
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    Witam.

    Jako ze okazało sie iz zabieranie praw jazdy alimenciarzom jest
    bezprawne to czy moge oskarzyć panią z MOPSU o:

    Art. 246. Funkcjonariusz publiczny lub ten, który działając na jego
    polecenie w celu uzyskania określonych zeznań, wyjaśnień, informacji lub
    oświadczenia stosuje przemoc, groźbę bezprawną lub w inny sposób znęca
    się fizycznie lub psychicznie nad inną osobą,

    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    Chodzi o to ze mops przesłał mi wezwanie do złozenia wyjasnien grozac ze
    jak ich nie złoze to złozy wniosek o zabranie mi PJ.

    ???

    --
    Wojciech Rudziński
    www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA

  • 2. Data: 2009-10-04 16:10:21
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "rudy" <n...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    Chodzi o to ze mops przesłał mi wezwanie do złozenia wyjasnien grozac ze
    jak ich nie złoze to złozy wniosek o zabranie mi PJ.

    Chyba lepiej stracić prawko niż iść do więzienia za alimenty;)

    --
    Wojciech Rudziński
    www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2009-10-04 18:29:10
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    > Chyba lepiej stracić prawko niż iść do więzienia za alimenty;)

    Oczywiście najlepiej jest sie WYWIĄZYWAĆ z obowiązku alimentacji co nie
    jest jednoznaczne z płaceniem alimentów a co jest niepojętym dla pań w
    MOPSIe (i nie tylko).

  • 4. Data: 2009-10-04 19:05:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rudy" <n...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    Zacytowany przez Ciebie przepis karny dotyczy przestępstwa umyślnego.
    Udowodnienie, że pracownika MOPS działała świadomie wbrew prawu uważam za
    niemożliwe.

  • 5. Data: 2009-10-04 20:32:01
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Zacytowany przez Ciebie przepis karny dotyczy przestępstwa umyślnego.
    > Udowodnienie, że pracownika MOPS działała świadomie wbrew prawu uważam
    > za niemożliwe.

    W sumie to sam nie mogłem sie oprzeć wrażeniu, że działania kierowniczki
    MOPSu nie są w pełni świadome...

    Ale chyba jakaś odpowiedzialnośc za słowo pisane jest...

    a w każdym z pism z mopsu był jakiś kfiatek np. z wywiadu wynika ze
    pracuje pan na umowe zlecenie ... w ciagu 7 dni musi pan dostarczyc
    zaswiadcznie z urzedu pracy ze jest pan bezrobotny ;)

    pisma usilnie były wysłane pod pomylony adres, mimo moich pisemnych
    wniosków od przesyłanie ich pod prawidłowy

  • 6. Data: 2009-10-04 22:31:45
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    rudy pisze:

    > Oczywiście najlepiej jest sie WYWIĄZYWAĆ z obowiązku alimentacji co nie
    > jest jednoznaczne z płaceniem alimentów a co jest niepojętym dla pań w
    > MOPSIe (i nie tylko).

    Jasne. W wyroku jest napisane: alimenty w wysokosci X00 zł płatne do
    dnia, a ty masz pomysł na inny sposób? Rozwiń.

  • 7. Data: 2009-10-05 04:39:20
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Jasne. W wyroku jest napisane: alimenty w wysokosci X00 zł płatne do
    > dnia, a ty masz pomysł na inny sposób? Rozwiń.

    nie mam "x00 płatne do dnia" tylko "płatne do rąk matki" ;)

    a powaznie:
    to mam płatne matce_polce_nr1 X00zl matce polce_nr_2 1/2 X00zł
    poniewaz zniemogłem i dostłem dlugie L4 wiec od jedej matki wziełem
    dzieciaka na pewnien czas i zamiast kasiory dostała "osobiste moje
    starania" druga wolała kase z mopsu ;)