  • 11. Data: 2008-05-25 19:37:28
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Birka napisał:

    > A jeśli mnie spławią??

    To zajrzysz tu ponownie.

  • 12. Data: 2008-05-25 20:13:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Birka wrote:

    > Ale tu nie ma jak skladaś reklamacji w banku bo przecież podpisałam zeby
    > tyle sciagneła....tu zawineła ta pipa ze sklepu. Jutro tam pojde i
    > jestem ciekawa co bedzie...

    Podejrzewam, że nic nie będzie. Przeproszą cie i tyle.

  • 13. Data: 2008-05-25 20:19:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Birka wrote:

    > A jeśli mnie spławią??

    to potem składasz reklamację w banku.

  • 14. Data: 2008-05-25 20:34:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > W ostateczności, jak nie będą chcieli oddać, to zostaje
    > zawiadomienie o oszustwie oparte na tym właśnie, że nie chcą oddać
    > (bo pomyłka sama w sobie oszustwem nie jest, ale w połączeniu z
    > uporem w odmawianiu zwrotu już tak).

    Jeśli to faktycznie była pomyłka (tak założyłeś) to gdzie tu
    oszustwo? W chwili realizacji transakcji nie było złego zamiaru.
    Pozostanie roszczenie cywilne o zwrot nadpłaty.

  • 15. Data: 2008-05-25 20:49:57
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > to potem składasz reklamację w banku.

    Ale reklamację czego ? Że się nie zgadza paragon z poleceniem obciążenia ? A
    jak udowodni, że nie kupował oprócz tej rzeczy za 140 jeszcze drugiej za
    1260 i akurat przypadkowo suma wyszła 1400 ? IMHO bez dobrej woli kierownika
    sklepu nie odzyska pieniędzy.

  • 16. Data: 2008-05-25 20:57:04
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    Birka pisze:

    > No właśnie..bank załatwił sprawę ok ...
    >
    > A jeśli mnie spławią??

    Mało prawdopodobne, przeciez masz paragon, a oni też zapewne prowadza
    jakąś księgowość. ;)

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 17. Data: 2008-05-25 20:58:36
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    William pisze:

> [...]
    > drugiej za 1260 i akurat przypadkowo suma wyszła 1400 ? IMHO bez dobrej
    > woli kierownika sklepu nie odzyska pieniędzy.

    Znasz jakiś sklep, gdzie dają do każdej pozycji osoby paragon, a
    obciązają kartę jednorazowo?

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 18. Data: 2008-05-25 21:32:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-25 21:27 Birka pięknie wystukał/a:

    > Ale tu nie ma jak skladaś reklamacji w banku bo przecież podpisałam zeby
    > tyle sciagneła....tu zawineła ta pipa ze sklepu. Jutro tam pojde i
    > jestem ciekawa co bedzie...

    Przecież tej kasjerce kasa się na koniec dnia nie zgadzała. "Sklep" na
    drugi dzień (jeśli wcześniej nikt tego nie zauważył) powinien zrobić
    korektę (także w banku) i bank powinien dokonać prawidłowego księgowania.

    --
    animka

  • 19. Data: 2008-05-25 21:35:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    William wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g1chjq$cpr$10@inews.gazeta.pl...

    > Ale reklamację czego ?

    tego, że płatność nie zgadza się z zakupem.

> [...]
    > drugiej za 1260 i akurat przypadkowo suma wyszła 1400 ? IMHO bez dobrej
    > woli kierownika sklepu nie odzyska pieniędzy.

    odzyska
    klient składa reklamację, sklep ma udowodnić, że obciażył kartę właściwą
    kwotą.

  • 20. Data: 2008-05-25 21:36:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-25 22:34 Alek pięknie wystukał/a:
> [...]
    > oszustwo? W chwili realizacji transakcji nie było złego zamiaru.
    > Pozostanie roszczenie cywilne o zwrot nadpłaty.

    A na jaką kwotę był paragon, tzn transakcja?
    Taka kwota jak na paragonie powinna być ściagnięta z konta.
    Teraz niech sklep prostuje tą sprawę z bankiem.

    --
    animka