  • 21. Data: 2008-05-25 21:40:03
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > tego, że płatność nie zgadza się z zakupem.

    A musi?

    > odzyska
    > klient składa reklamację, sklep ma udowodnić, że obciażył kartę
    > właściwą kwotą.

    Sklep jako dowód przedstawi kwitek z POSa z podpisem klienta.

  • 22. Data: 2008-05-25 21:41:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-25 22:49 William pięknie wystukał/a:

> [...]
    > drugiej za 1260 i akurat przypadkowo suma wyszła 1400 ? IMHO bez dobrej
    > woli kierownika sklepu nie odzyska pieniędzy.

    Piszesz głupoty. To co "robi" kasjerka jest widoczne w systemie oraz
    jest rolka/taśmy z kasy fiskalnej. Transakcja to jest zapłata za
    dokonany konkretny zakup i do tego jest paragon (w systemie sklepowym i
    na rolce też).

    --
    animka

  • 23. Data: 2008-05-25 21:50:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > A na jaką kwotę był paragon, tzn transakcja?
    > Taka kwota jak na paragonie powinna być ściagnięta z konta.

    Czy twierdziłem coś przeciwnego?

    > Teraz niech sklep prostuje tą sprawę z bankiem.

    A co bank ma tu do roboty?

  • 24. Data: 2008-05-25 22:05:20
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    wiadomości news:g1cmvr$s7l$1@news.onet.pl...

    > A co bank ma tu do roboty?

    przelew? ewentualnie wyplata z kasy.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 25. Data: 2008-05-25 22:09:14
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał

    > przelew? ewentualnie wyplata z kasy.

    Ale co przelew? Bank wykonał operację zgodnie z dyspozycją
    i nie ma u siebie nic do prostowania. Błąd popełnił pracownik
    sklepu i to on ma coś do zrobienia w tej sprawie.

  • 26. Data: 2008-05-25 22:14:09
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    wiadomości news:g1co2c$uml$1@news.onet.pl...

    > Ale co przelew? Bank wykonał operację zgodnie z dyspozycją
    > i nie ma u siebie nic do prostowania. Błąd popełnił pracownik
    > sklepu i to on ma coś do zrobienia w tej sprawie.

    no i teraz bank może wykonać przelew zgodnie z dyspozycją, zwrot na kartę
    zgodnie z dyspozycją lub załatwią to gotówkowo i po krzyku. Bank wyprostuje
    "tą sprawę sprzedawcy" zgodnie z jego dyspozycją;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 27. Data: 2008-05-25 22:19:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-25 23:50 Alek pięknie wystukał/a:

    > A co bank ma tu do roboty?

    Jak to co?
    Z konta kobiety została pobrana nie taka kwota jaka powinna.

    --
    animka

  • 28. Data: 2008-05-25 22:21:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-25 23:40 Alek pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > A musi?

    > Sklep jako dowód przedstawi kwitek z POSa z podpisem klienta.

    Ty to chyba jakiś cwaniak i kombinator jesteś.

    --
    animka

  • 29. Data: 2008-05-25 22:33:48
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Z konta kobiety została pobrana nie taka kwota jaka powinna.

    Primo, to nie Bank sciagnal kase tylko Polcard.
    Reklamacje w PolCardzie, o ile ja przyjmie, bedzie przeprowadzal bank.

    Polcard nalozyl blokade na okreslona kwote w imieniu klienta
    i taka kwota zostala skasowana z rachunku karty.
    Tak dziala system transakcyjny.

    Smiem podejrzewac, ze byla to karta kredytowa (podpis).
    A tutaj kwestia reklamacji ciagnac sie bedzie tygodniami.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 30. Data: 2008-05-25 23:00:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pracuje w sklepie i jak u siebie robię raport po całym dniu no to chyba
    > widzę ile mam gotówki i ile mam karty.
    > Jeśli by mi sie nie zgadzało o ok 1300 zł no to chyba bym sie tym
    > zainteresowała i zaczęła szukać błędu. zawsze pozostaje zadzwonić do
    > banku i wyjaśniać sprawę. Przecież bank ma moje dane i doszedł by do tego
    > ze to kupiłam. Przecież muszą sie liczyć z tym że sie zjawię.

    O ile się orientuję, to sklep musi mieć fizycznie Twoją kartę, by dokonać
    zwrotu. Oni nie mają całego numeru karty, by to ręcznie "z palca" zrobić, a
    przynajmniej nie powinni mieć. Tak więc, jeśli nawet się zorientowali, to
    nie pozostaje im nic, jak czekać. No i nie można wykluczyć, że ktoś liczy
    na to, ze się nie zorientujesz i mu te 1360 zł zostanie w kieszeni. Nie
    można nawet wykluczyć celowej pomyłki. Gdyby dołożyli 100 zł, to ciężko
    było by to bardziej by się rzucało w oczy i trudno było by pomyłką
    uzasadniać. Nie można wykluczyć, że to celowe działanie sklepu obliczone na
    to, że część klientów się nie zorientuje, ale dowodów na to nie ma żadnych
    w chwili obecnej.