  • 1. Data: 2008-05-25 18:35:08
    Temat: aukcja allegro
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Chcę kupić sobie monitor LCD, znalazłem na allegro interesujący mnie
    model sęk w tym, ze w opisie aukcji są sprzeczne informacje. W jednym
    miejscu opis że gwarancja jest na 36 miesięcy w drugim, że na 24
    miesiące (+ masa innych błędów i sprzeczności).

    Czy jeśli kupię ten monitor to będę mógł wymagać od sprzedawcy 36
    miesięcznej gwarancji?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2008-05-25 18:46:48
    Temat: Re: aukcja allegro
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > Czy jeśli kupię ten monitor to będę mógł wymagać od sprzedawcy 36
    > miesięcznej gwarancji?

    Udzielanie gwarancji jest widzimisiem sprzedawcy. Jesli chcesz 36 mcy to
    kup ten na aukcji z opisem 36 mcy. Jesli ci warunki nie odpowiadaja -
    nie ma przymusu kupowania.

  • 3. Data: 2008-05-25 18:50:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Mikaichi pisze:

    > Udzielanie gwarancji jest widzimisiem sprzedawcy. Jesli chcesz 36 mcy to
    > kup ten na aukcji z opisem 36 mcy. Jesli ci warunki nie odpowiadaja -
    > nie ma przymusu kupowania.

    Owszem, jest widzimisię, ale skoro zobowiązał się do takich a takich
    warunków gwarancji o takim a takim jej okresie trwania to chyba ma
    obowiązek tego przestrzegać?

  • 4. Data: 2008-05-25 18:56:51
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > Owszem, jest widzimisię, ale skoro zobowiązał się do takich a takich
    > warunków gwarancji o takim a takim jej okresie trwania to chyba ma
    > obowiązek tego przestrzegać?

    Dowiedz sie zatem u zrodla (u sprzedajacego) jaka daje gwarancje, skoro
    na stronie sa sprzeczne.

    Niektore firmy oferuja przedluzenei gwarancji za dodatkowa oplata.

    Moze tam sa po prostu dwa warianty gwarancji.

  • 5. Data: 2008-05-25 19:00:52
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    PlaMa pisze:

    > Owszem, jest widzimisię, ale skoro zobowiązał się do takich a takich
    > warunków gwarancji o takim a takim jej okresie trwania to chyba ma
    > obowiązek tego przestrzegać?

    Skoro masz watpliwosci to po prostu zapytaj i juz a jesli to monitor
    Getaway to olej :D

    Jacek Kustra

  • 6. Data: 2008-05-25 20:15:09
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Udzielanie gwarancji jest widzimisiem sprzedawcy. Jesli chcesz 36 mcy to
    > kup ten na aukcji z opisem 36 mcy. Jesli ci warunki nie odpowiadaja - nie
    > ma przymusu kupowania.

    Tak sie zastanawiam po co Ty tutaj w ogole zabierasz glos...
    dwa tematy od gory i dwa razy "madrze" sie wypowiadasz.

    pzdr.

  • 7. Data: 2008-05-25 21:01:55
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jacek P. Urbanowicz napisał:
    > Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tak sie zastanawiam po co Ty tutaj w ogole zabierasz glos...
    > dwa tematy od gory i dwa razy "madrze" sie wypowiadasz.

    Dobra, podaj paragraf, gdzie jest OBOWIAZEK udzielania gwarancji.

  • 8. Data: 2008-05-25 21:18:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    castrol pisze:

    > Skoro masz watpliwosci to po prostu zapytaj i juz a jesli to monitor
    > Getaway to olej :D

    czemu mam olać?

  • 9. Data: 2008-05-25 21:20:37
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Mikaichi pisze:

    > Dobra, podaj paragraf, gdzie jest OBOWIAZEK udzielania gwarancji.

    NIKT nie mówi o obowiązku UDZIELANIA gwarancji, ja się pytałem o to czy
    treść oferty (dotyczącej między innymi długości gwarancji) jest dla
    sprzedawcy wiążąca

  • 10. Data: 2008-05-25 21:23:12
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > NIKT nie mówi o obowiązku UDZIELANIA gwarancji, ja się pytałem o to czy
    > treść oferty (dotyczącej między innymi długości gwarancji) jest dla
    > sprzedawcy wiążąca

    No ale czemu uwazasz, ze w ofercie, gdzie raz jest 24 a raz 36 ty mozesz
    sobie wybrac akurat 36, a nie 24?

    Moze mozna wybrac 36 jako "rozszerzona gwarancja" - za doplata?

    Podaj link do aukcji, bo gdybamy zbytnio...