  • 1. Data: 2008-05-25 18:38:24
    Temat: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: Birka <n...@n...pl>

    Witam

    Dnia 16 maja zakupiłam buty z sklepie za 140zł. Po paru dniach przyszedł
    wyciąg i okazało sie ze sprzedawca ściągnęła mi z konta nie 140 zł a
    1400 zł. Poszukałam paragonu no i na fiskalnym mam 140 a z polcardu mam
    1400 zł. Co tam zrobić? co powiedzieć jutro? i co będzie gdy mi powie
    kobieta ze mam spadać na drzewo? Jak mogę sie przygotować jutro na rożne
    ewentualności??

    Birka

  • 2. Data: 2008-05-25 18:47:52
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Birka napisał:
> [...]
    > 1400 zł. Co tam zrobić? co powiedzieć jutro? i co będzie gdy mi powie
    > kobieta ze mam spadać na drzewo? Jak mogę sie przygotować jutro na rożne

    1) czytasc co sie podpisuje

    2) isc najlepiej od razu miec pisemna prosbe o zwrot pieniedzy

    3) jak nie poskutkuje - wrocic tutaj ;)

  • 3. Data: 2008-05-25 19:00:43
    Od: Birka <n...@n...pl>

    Mikaichi pisze:

    > 1) czytasc co sie podpisuje

    Jak sie człowiek spieszy to tak juz jest :(

  • 4. Data: 2008-05-25 19:11:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zł. Co tam zrobić? co powiedzieć jutro? i co będzie gdy mi powie kobieta
    > ze mam spadać na drzewo? Jak mogę sie przygotować jutro na rożne

    Najszybciej będzie to skorygować w sklepie. Muszą wykonać operację zwrotu z
    karty na to 1400 zł (tak jakbyś zwrócił buty i nabić od nowa 140 zł. Jeśli
    nie będą chcieli - choć wątpię - to złożyć reklamację w banku. Ale wówczas
    to chwilę potrwa. Na grupie o bankach pisywali, że i kilka tygodni trwa,
    zanim to się wyjaśni tą drogą, albowiem bank to reklamuje nie w sklepie,
    tylko u pośrednika, a ten dopiero w sklepie. W ostateczności, jak nie będą
    chcieli oddać, to zostaje zawiadomienie o oszustwie oparte na tym właśnie,
    że nie chcą oddać (bo pomyłka sama w sobie oszustwem nie jest, ale w
    połączeniu z uporem w odmawianiu zwrotu już tak).

  • 5. Data: 2008-05-25 19:12:55
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Birka napisał:

    > Jak sie człowiek spieszy to tak juz jest :(

    Śpeisz sie powioli, albo plac za swoje bledy ;)

  • 6. Data: 2008-05-25 19:18:37
    Od: Birka <n...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > oszustwie oparte na tym właśnie, że nie chcą oddać (bo pomyłka sama w
    > sobie oszustwem nie jest, ale w połączeniu z uporem w odmawianiu zwrotu

    Pracuje w sklepie i jak u siebie robię raport po całym dniu no to chyba
    widzę ile mam gotówki i ile mam karty.
    Jeśli by mi sie nie zgadzało o ok 1300 zł no to chyba bym sie tym
    zainteresowała i zaczęła szukać błędu. zawsze pozostaje zadzwonić do
    banku i wyjaśniać sprawę. Przecież bank ma moje dane i doszedł by do
    tego ze to kupiłam. Przecież muszą sie liczyć z tym że sie zjawię.

  • 7. Data: 2008-05-25 19:22:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Birka wrote:
> [...]
    > 1400 zł. Co tam zrobić? co powiedzieć jutro? i co będzie gdy mi powie
    > kobieta ze mam spadać na drzewo? Jak mogę sie przygotować jutro na rożne

    najpierw wyjasnic w sklepie.
    zadzwonic, a jak masz blisko to pojsc, pokazac paragan, wyciag i
    poprosic o korekte.
    Dla inteligetnego kierownika to pieć minut roboty.
    w razie oporów poprosic o kierownika "piętro wyżej"
    w razie oporów, zrobić w tył zwrot i zlożyć reklamację w banku.

  • 8. Data: 2008-05-25 19:27:19
    Od: Birka <n...@n...pl>

    witek pisze:

> [...]
    > w razie oporów poprosic o kierownika "piętro wyżej"
    > w razie oporów, zrobić w tył zwrot i zlożyć reklamację w banku.

    Ale tu nie ma jak skladaś reklamacji w banku bo przecież podpisałam zeby
    tyle sciagneła....tu zawineła ta pipa ze sklepu. Jutro tam pojde i
    jestem ciekawa co bedzie...

  • 9. Data: 2008-05-25 19:28:24
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > w razie oporów poprosic o kierownika "piętro wyżej"
    > w razie oporów, zrobić w tył zwrot i zlożyć reklamację w banku.

    normalna reklamacja w sklepie powinna być skuteczna, oddadzą w gotówce lub
    zwrot na kartę a w banku to taka dziwna reklamacja, ponieważ bank wykonał
    swoją pracę rzetelnie.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 10. Data: 2008-05-25 19:31:46
    Od: Birka <n...@n...pl>

    dekazzze pisze:

> [...]
    > zwrot na kartę a w banku to taka dziwna reklamacja, ponieważ bank wykonał

    No właśnie..bank załatwił sprawę ok ...

    A jeśli mnie spławią??