  • 1. Data: 2008-05-25 16:15:06
    Temat: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    witam. jestem w trakcie rozwodu. kupilismy wspolnie dom. ja w nim nie
    mieszkam. jestem wspolwlascicielem domu(50%) chce wejsc do swego domu. nie
    mam kluczy. (jeszcze ) maz mnie nie wpusci. co moge zrobic?wezwac slusarza i
    wejsc?>potrzebuje wejsc do domu i zrobic klika zdjec jak bogato zyje maz,
    poniewaz nie chce placic alimentow, udaje biednego. dom to raczej willa,
    okolo 300m, garaz na 4 samochody i spora dzialka. prosze o madre podpowiedzi
    jak to zrobic zeby wszystko bylo zgodnie z prawem, w ostatecznosci w swoim
    domu moge wybic szybe i wejsc ale moge byc posadzona o kradziez

    Justyna

  • 2. Data: 2008-05-25 16:35:43
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adas wrote:
    > witam. jestem w trakcie rozwodu. kupilismy wspolnie dom. ja w nim nie
    > mieszkam.

    no to koniec pieśni.

    > jestem wspolwlascicielem domu(50%) chce wejsc do swego domu.

    Nie ma problemu.
    Poproś o zgodę osoby tam mieszkające.

    nie
    > mam kluczy. (jeszcze ) maz mnie nie wpusci. co moge zrobic?wezwac slusarza i
    > wejsc?>

    a potem mieć sprawę w sądzie za włamanie.

> [...]
    > jak to zrobic zeby wszystko bylo zgodnie z prawem, w ostatecznosci w swoim
    > domu moge wybic szybe i wejsc ale moge byc posadzona o kradziez

    nic nie możesz, bo ty tam nie mieszkasz.

  • 3. Data: 2008-05-25 16:36:32
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam kluczy. (jeszcze ) maz mnie nie wpusci. co moge zrobic?wezwac slusarza

    Co kraj, to prawo, praktyka i obyczaj. Albo napisz, jaki to kraj, albo uderz
    o pomoc do lokalnych prawnikow.

    Bo z tego co zeznajesz akcja nie odbywa sie w Polsce...

    sz.

  • 4. Data: 2008-05-25 18:00:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > witam. jestem w trakcie rozwodu. kupilismy wspolnie dom. ja w nim nie
    > mieszkam.

    zakladajac ze piszesz o polsce, to legalnie mozesz wejsc do domu tylko jesli
    maz cie wpusci, jesli nie, to kazde wejscie do domu, moze cie slono
    kosztowac

  • 5. Data: 2008-05-25 18:20:23
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Adas napisał:

    > maz mnie nie wpusci

    Adaś, a w jakim kraju wy mieszkacie? Holandia? No to NTG ;)

  • 6. Data: 2008-05-25 18:22:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 25 May 2008 20:00:50 +0200, Szerszen napisał(a):

    > zakladajac ze piszesz o polsce, to legalnie mozesz wejsc do domu tylko jesli
    > maz cie wpusci, jesli nie, to kazde wejscie do domu, moze cie slono
    > kosztowac

    Niby dlaczego? Wejsc sobie moze jak tylko bedzie chciala.

    --
    KRZYZAK

  • 7. Data: 2008-05-25 18:30:51
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 25 Maj, 20:22, Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl> wrote:

    > Niby dlaczego? Wejsc sobie moze jak tylko bedzie chciala.
    >
    > --
    > KRZYZAK

    A wejsc nie ma przeszkod (poza drzwiami), tylko ze od momentu wejscie
    to bedzie wlamanie.

  • 8. Data: 2008-05-25 18:45:40
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

    > A wejsc nie ma przeszkod (poza drzwiami), tylko ze od momentu wejscie
    > to bedzie wlamanie.

    I przyjedzi ejustus, rzuci ją (jego?) o glebę, przyjedzi epolicja,
    odwiezie w kajdankach... To nawet prawa rodzicielskie mozna stracic...

  • 9. Data: 2008-05-25 18:58:10
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 25 May 2008 11:30:51 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > A wejsc nie ma przeszkod (poza drzwiami), tylko ze od momentu wejscie
    > to bedzie wlamanie.

    Bzdura.

    --
    KRZYZAK

  • 10. Data: 2008-05-25 19:20:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Niby dlaczego? Wejsc sobie moze jak tylko bedzie chciala.

    tylko wyjść może w kajdankach