  • 1. Data: 2008-05-25 10:53:23
    Temat: Czy moge opublikowac w gazecie/internecie
    Od: "grupa" <g...@g...pl>

    wyrok sadu skazujacy mojego dluznika?

    pozdrawiam majk

  • 2. Data: 2008-05-25 14:06:16
    Temat: Re: Czy moge opublikowac w gazecie/internecie
    Od: bungo <b...@g...pl>

    grupa pisze:
    > wyrok sadu skazujacy mojego dluznika?
    >
    > pozdrawiam majk

    nie mozesz

  • 3. Data: 2008-05-25 14:10:49
    Od: "grupa" <g...@g...pl>

    Użytkownik "bungo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g1brsb$6ud$1@inews.gazeta.pl...
    > grupa pisze:
    >> wyrok sadu skazujacy mojego dluznika?
    >>
    >> pozdrawiam majk
    >
    > nie mozesz

    dlaczego nie moge tego zrobic ?
    moglbys podac jakies podstawy prawne ew, gdzie moge wiecej o tym poczytac
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-05-25 15:16:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    grupa napisał(a):

    > dlaczego nie moge tego zrobic ?
    > moglbys podac jakies podstawy prawne ew, gdzie moge wiecej o tym poczytac

    O publikacji wyroku zadycydowac moze Sad. Tak jest np w przypadku
    publikowania wyrokow za jazde po pijanemu na stronach Policji.

    j.

  • 5. Data: 2008-05-25 16:01:14
    Temat: [OT] Re: Czy moge opublikowac w gazecie/internecie
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "grupa" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bungo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego nie moge tego zrobic ?

    Bo jakby bylo mozna, to wszyscy mogli by sie dowiedziec jakie wyroki ma na
    koncie bungo.

    A tak trzeba sie naszukac i pokojarzyc fakty.

    BP, MSPANC

    sz.

  • 6. Data: 2008-05-25 17:04:24
    Od: "grupa" <g...@g...pl>

    > O publikacji wyroku zadycydowac moze Sad. Tak jest np w przypadku
    > publikowania wyrokow za jazde po pijanemu na stronach Policji.

    wiec jak rozumiem powiniem poprosci sad aby wydal zgode na publikacje
    takiego wyroku ?

  • 7. Data: 2008-05-25 17:07:05
    Od: "grupa" <g...@g...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:g1c2to$7mr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "grupa" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo jakby bylo mozna, to wszyscy mogli by sie dowiedziec jakie wyroki ma na
    > koncie bungo.
    wlasnie o to chodzi zeby znajomi i kontrahenci dluznika dowiedzieli sie co
    to za "ziolko"

    > A tak trzeba sie naszukac i pokojarzyc fakty.
    gosc naciagnal nie tylko mnie - w sumie ma ok 10 wyrokow za podobne sprawy,
    ale nadal prowadzi dzialalnosc gospodarcza i unika splaty zadluzenia

  • 8. Data: 2008-05-25 17:33:37
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > gosc naciagnal nie tylko mnie - w sumie ma ok 10 wyrokow za podobne
    > sprawy, ale nadal prowadzi dzialalnosc gospodarcza i unika splaty
    > zadluzenia

    I bedzie prowadzil ja dopoki nie dostanie (drugiego) wyroku z kodeksu
    karnego.

    Bo z cywilnego to se moze miec i milion.

    sz.

  • 9. Data: 2008-05-25 17:34:17
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > wiec jak rozumiem powiniem poprosci sad aby wydal zgode na publikacje
    > takiego wyroku ?

    A-ha.

    W dodatku _przed_ jego wydaniem.

    I zdaje sie ze tylko w sprawach karnych.

    sz.

  • 10. Data: 2008-05-25 18:19:16
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik szomiz napisał:
    > Użytkownik "grupa" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A-ha.
    >
    > W dodatku _przed_ jego wydaniem.

    Jesli tylko przed to poprosze o podstawe prawną.