  • 1. Data: 2005-05-03 13:07:16
    Temat: Poczta zarekwirowała wysłane przeze mnie płyty !!!
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Hej!

    Wysłałam do mojego chłopaka w Iralndii (pracuje tam legalnie) płyty dvd z
    listami do niego (jak można się domyślać bardzo prywatnymi). Na płytkach
    było trochę miejsca więc wrzuciłam tam jeszcze trochę muzyki - mp3 - i parę
    filmów, które chciałam by mój chłopak obejrzał (takie romantyczne sprawy).

    Dziś dowiedziałam się, że poczta w Irlandii zatrzymała ode mnie przesyłkę, a
    mojemu chłopakowi oznajmiła, że przesyłka zawiera najprawdopodobniej
    nielegalne materiały i została przekazana do ekspertyzy. Mają pisemnie
    odpowiedzieć w ciągu 30 dni.

    Wiem, że to moja wina ale nigdy nie myślałam, że taka sytuacja może się
    zdarzyć!!! :(

    Stratę płyt przeboleję, ale nie mogę sobie wyobrazić by ktoś czytał naszą
    prywatną korespondencję (wysłałam mu archiwum z 2 lat!!!).

    Dodatkowo martwią mnie ewentualne konsekwencje prawne.
    List był wysłany jako polecony.

    Czy grozi mi coś jako nadawcy, czy organy w Iralnii mogą powiadomić polskie
    władze? (Rewizja mojego mieszkania?). Czy coś grozi mojemu chłopakowi jako
    odbiorcy?

    Bardzo proszę o pomoc :(
    Sara

  • 2. Data: 2005-05-03 13:12:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    s...@W...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > filmów, które chciałam by mój chłopak obejrzał (takie romantyczne sprawy).

    no i o te filmiki poszlo.

    > Stratę płyt przeboleję, ale nie mogę sobie wyobrazić by ktoś czytał naszą
    > prywatną korespondencję (wysłałam mu archiwum z 2 lat!!!).

    Ty sie pierdolami nie przejmuj, ty sie zastanow co ci teraz grozi za
    rozpowszechnianie fimow.

    > Czy grozi mi coś jako nadawcy, czy organy w Iralnii mogą powiadomić polskie
    > władze? (Rewizja mojego mieszkania?). Czy coś grozi mojemu chłopakowi jako
    > odbiorcy?

    Czym predzej biegaj do sklepu kupuj te filmy dvd, ktore mu wyslalas i w
    razie nalotu, albo tez dla policji w Irlandiii, tlumacz sie tym, ze
    zrobilas kopie originalnych nosnikow, bo balas sie ze oryginaly zgina.
    Co do mp3 analogicznie.

  • 3. Data: 2005-05-03 13:40:30
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Dokładnie tak jak radzi kolega. No i oczywiście pozbądź się czym prędzej z
    domu wszelkich nielegalnych nagrań, płyt, programów komputerowych, itd. A
    swoją drogą, współczuję ...

    Rada na przyszłość - szyfruj wszystko, choćby WinRarem. To bardzo proste, a
    daje jakieś zabezpieczenie. Przynajmniej nikt nie będzie Twoich intymnych
    spraw czytał.

  • 4. Data: 2005-05-03 13:41:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > razie nalotu, albo tez dla policji w Irlandiii, tlumacz sie tym, ze
    > zrobilas kopie originalnych nosnikow, bo balas sie ze oryginaly zgina.

    nie musi sie bac, przeciez mozna wykonac kopie dla osoby bliskiej majac
    oryginal
    (przynajmniej tak zrozumialem przy poprzednich tego typu postach)

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 5. Data: 2005-05-03 14:12:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@W...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > mojemu chłopakowi oznajmiła, że przesyłka zawiera najprawdopodobniej
    > nielegalne materiały i została przekazana do ekspertyzy. Mają pisemnie

    Coś mi się nie chce wierzyć... Na jakiej podstawie poczta grzebie w
    cudzych paczkach??? Co to - Irlandia, czy III Rzesza?

  • 6. Data: 2005-05-03 14:26:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d580rk$enm$1@opal.futuro.pl...

    > Coś mi się nie chce wierzyć... Na jakiej podstawie poczta grzebie w
    > cudzych paczkach??? Co to - Irlandia, czy III Rzesza?

    Mogą mieć jakieś tam przepisy. U nas można przeglądać paczki podejrzane.
    Dawniej, celnicy też szukali piratów w paczkach z za granicy. Tak więc
    nie wykluczone, ze tam to tak działa.

  • 7. Data: 2005-05-03 14:27:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d57tba$843$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > razie nalotu, albo tez dla policji w Irlandiii, tlumacz sie tym, ze
    > zrobilas kopie originalnych nosnikow, bo balas sie ze oryginaly zgina.

    Eee! A jak udowodnią, ze ona jest nadawcą? Na liście poleconym każdy się
    może podpisać. Podejrzewam, ze rzeczy pójdą na przepadek i tyle.

  • 8. Data: 2005-05-03 15:13:30
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Coś mi się nie chce wierzyć... Na jakiej podstawie poczta grzebie w
    > cudzych paczkach??? Co to - Irlandia, czy III Rzesza?

    nie Irlandia to nie 3 Rzesza ale przeciez przesylke nadano z PRLu ..... :-(
    TB

  • 9. Data: 2005-05-03 16:06:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-03 15:12, witek rzecze:
    [..]
    > Czym predzej biegaj do sklepu kupuj te filmy dvd, ktore mu wyslalas i w
    > razie nalotu, albo tez dla policji w Irlandiii, tlumacz sie tym, ze

    Jakiego nalotu? Za dużo filmów się naoglądałeś.
    Najwyżej zniszczą te płyty i tyle.

    ubawiony
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 10. Data: 2005-05-03 16:09:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >

    > Eee! A jak udowodnią, ze ona jest nadawcą? Na liście poleconym każdy się
    > może podpisać. Podejrzewam, ze rzeczy pójdą na przepadek i tyle.

    Owszem, ale moze policja wpasc z kontrola wlasnie do tej osoby
    podpisanej na paczce jako do podejzanej o rozpowszechnianie piratow.
    Ciezko stwiedzic ze oni sa para i dla kogos z zewnatrz moze to wygladac
    na wysylkowy sklep z piratami dvd.

    Jak komorka w Irlandii powiadomi polska policje ze prawdopodobnie pod
    takim a takim adresem miesci sie punkt wysylki pirackich filmow to chyba
    moga to skontrolowac.