    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta zarekwirowała wysłane przeze mnie płyty !!!
    Date: Tue, 03 May 2005 08:12:09 -0500

    s...@W...gazeta.pl wrote:

    > Wysłałam do mojego chłopaka w Iralndii (pracuje tam legalnie) płyty dvd z
    > listami do niego (jak można się domyślać bardzo prywatnymi). Na płytkach
    > było trochę miejsca więc wrzuciłam tam jeszcze trochę muzyki - mp3 - i parę
    > filmów, które chciałam by mój chłopak obejrzał (takie romantyczne sprawy).

    no i o te filmiki poszlo.

    > Stratę płyt przeboleję, ale nie mogę sobie wyobrazić by ktoś czytał naszą
    > prywatną korespondencję (wysłałam mu archiwum z 2 lat!!!).

    Ty sie pierdolami nie przejmuj, ty sie zastanow co ci teraz grozi za
    rozpowszechnianie fimow.

    > Czy grozi mi coś jako nadawcy, czy organy w Iralnii mogą powiadomić polskie
    > władze? (Rewizja mojego mieszkania?). Czy coś grozi mojemu chłopakowi jako
    > odbiorcy?

    Czym predzej biegaj do sklepu kupuj te filmy dvd, ktore mu wyslalas i w
    razie nalotu, albo tez dla policji w Irlandiii, tlumacz sie tym, ze
    zrobilas kopie originalnych nosnikow, bo balas sie ze oryginaly zgina.
    Co do mp3 analogicznie.