  • 1. Data: 2005-05-03 11:18:31
    Temat: ławka pod blokiem, a picie alkoholu
    Od: "M M" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam Grupowiczów!

    Mam pytanie, czy ławka ustawiona tuż pod klatką schodową i oknami mieszkańców
    jest "miejscem publicznym"?
    Czy picie alkoholu jest tu dozwolone?
    Jeśli nie, to jakie kary grożą takim amatorom picia?

    Z góry dziękuję!

    Magda

  • 2. Data: 2005-05-03 11:31:32
    Temat: Re: ławka pod blokiem, a picie alkoholu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "M M" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest "miejscem publicznym"?
    > Czy picie alkoholu jest tu dozwolone?
    > Jeśli nie, to jakie kary grożą takim amatorom picia?

    Pierwsza i najwazniejsza rzezc jest taka ze parwo nie mowi o zakazie picia
    alkoholu w "miejscu publicznym", jest to wymysl
    kraweznikow ktorzy w ten sposob czesto chca naciagnac mlodziez na $. Sam tak
    zostalem oszukany.

    Ustawa mowi:

    Art. 14. 1. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów
    alkoholowych:

    1) na terenie szkół oraz innych zakładów i placówek oświatowo-wychowawczych,
    opiekuńczych i domów studenckich,

    2) na terenie zakładów pracy oraz miejsc zbiorowego żywienia pracowników,

    3) w miejscach i w czasie masowych zgromadzeń,

    4) w środkach i obiektach komunikacji publicznej ,

    5) skreślony,

    6) w obiektach zajmowanych przez organy wojskowe i spraw wewnętrznych, jak
    również w rejonie obiektów koszarowych i zakwaterowania przejściowego
    jednostek wojskowych.

    1a. skreślony.

    2. skreślony.

    2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w
    punktach sprzedaży tych napojów.
    (..)

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-05-03 11:47:18
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d57neg$g5n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > alkoholu w "miejscu publicznym", jest to wymysl
    > kraweznikow ktorzy w ten sposob czesto chca naciagnac mlodziez na $.

    W sumie to sie im nie dziwie. Zamiast zapamietywac te wyliczanke czy nosic
    ustawe ze soba to po prostu mowia "miejsce publiczne" i pod dyskusji. Jak
    ktos sie czuje "oszukany", to zawsze moze odmowic przyjecia mandatu i wylac
    swoje zale w sadzie.

  • 4. Data: 2005-05-03 11:55:23
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

> [...]

    2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w

    według mnie to pod to idzie podciagnac praktycznie wszystkie miejsca z
    wyjatkiem wlasnie prywatnych dzialek, ogrodkow itp :)

  • 5. Data: 2005-05-03 12:19:00
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Bartek napisał(a):
> [...]
    >
    > według mnie to pod to idzie podciagnac praktycznie wszystkie miejsca z
    > wyjatkiem wlasnie prywatnych dzialek, ogrodkow itp :)

    lasu, plaży, nadbrzeża
    zastanawiałbym się nad zamkniętym podwórkiem

    KG

  • 6. Data: 2005-05-03 12:36:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > ustawe ze soba to po prostu mowia "miejsce publiczne" i pod dyskusji. Jak
    > ktos sie czuje "oszukany", to zawsze moze odmowic przyjecia mandatu i

    trudno 3 slowa zapamietac co nie?

    Mnie "zlapali" (w sumie to nie odszedlem od nich bo niby dlaczego) na lace.
    I porzez nieznajomosc tej ustawy podpisalem mandat. Gdybym ja znal
    nie odpsucil bym dopoki by nie zostali dyscyplinarnie ukarani. Maja sluzyc
    spoleczenstwu
    a nie szukac jelenia ktorego mozna by orznac.

    P.

  • 7. Data: 2005-05-03 12:37:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > według mnie to pod to idzie podciagnac praktycznie wszystkie miejsca z
    > wyjatkiem wlasnie prywatnych dzialek, ogrodkow itp :)

    Łąka np ?

    P.

  • 8. Data: 2005-05-03 13:33:25
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > 2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    > parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w
    > punktach sprzedaży tych napojów.

    A pod to lawka pod blokiem nie podchodzi przypadkiem?

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336

  • 9. Data: 2005-05-03 13:43:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A pod to lawka pod blokiem nie podchodzi przypadkiem?

    nie wiem, bo nnie widzialem tego miejsca.

    p.

  • 10. Data: 2005-05-03 13:49:20
    Od: CosMo <v...@e...pl>

    Lincoln napisał(a):

    > A pod to lawka pod blokiem nie podchodzi przypadkiem?

    zależy jaki plac jest wokół... :)