  • 21. Data: 2005-08-06 20:47:42
    Temat: Re: P2P
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wnioskować możesz co chcesz. Udowodnij, że namawiają.
    > A w ogóle podanie linku (adresu) trudno raczej uznać za przestępstwo.

    jest to niewatpliwie pomoc w poplenieniu przerstepstwa.

    P.

  • 22. Data: 2005-08-06 20:50:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > no nie wiem, czy takie rozpowiadanie zakłada, "chęć" i "nakłanianie" ?

    zalezy od formy, np na stronie osiolka, sa piekne opisy filmow a pod nimi
    linki
    p2p.

    > raczej juz pomocnictwo niz podżeganie.
    > I nie "a nawet" leczy "wyłącznie".
    > Zerknij w kk, jaka jest definicja podżegania i pomocnictwa.

    wszystko zalezy od opisu, dawno ich nie czytalem, w kazdym razie na bank
    za pomocnictwo mozna scigac, to by wyeleminowalo kradziez (bo w sensie
    morlanym
    to rowniez kradziez niczym roznica sie od innych)

    P.

  • 23. Data: 2005-08-06 20:56:16
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd37kf$lat$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > a to niby czemu bzdur? Ja nei pisze teraz o widzeniu z puktu prawa a
    > mowalnosci...
    To spójrz na nazwę grupy i zapoznaj się z jej opisem. Widzisz tam coś
    kojarzącego się z moralnością?

    Jotte

  • 24. Data: 2005-08-06 20:56:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd37lb$ldk$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > jest to niewatpliwie pomoc w poplenieniu przerstepstwa.

    Napisałem wyraźnie - _udowodnij_.

    Jotte

  • 25. Data: 2005-08-06 21:05:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> pisze:

    > To spójrz na nazwę grupy i zapoznaj się z jej opisem. Widzisz tam coś
    > kojarzącego się z moralnością?

    podstawe do scigania podalem, probuje tyklo wpic niektorym ososbom ze to
    takie same zlodziejstwo
    jak w przypadku zlodziei samochodow (patrz watek dotczacy alarmu
    preznzaczonego do zamordowania
    czlowieka).

    P.

  • 26. Data: 2005-08-06 21:08:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> pisze:

    > Napisałem wyraźnie - _udowodnij_.

    pozostaje kwetsia udowodnienia ze "producent" ma zwiazek ze strona albo
    podzegajaca albo pomoca
    przy pobieraniu adresow do programow itd. a tym juz prokurarura si
    epowinnazajac.

    pisalem "dla chcacego nic trudnego"

    P.

  • 27. Data: 2005-08-06 21:11:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > technicznie jest roznica ale jezlei chodzi o moralna ocene to takie same
    > zlodziejstwo

    Z moralną oceną to sp*.*aj na pl.soc.religia

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 28. Data: 2005-08-06 21:21:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd38t6$q25$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

> [...]
    > podzegajaca albo pomoca
    > przy pobieraniu adresow do programow itd. a tym juz prokurarura si
    Przepraszam, ale nie chce mi się dociekać sensu(?) tego bełkotu.

    Jotte

  • 29. Data: 2005-08-06 21:22:01
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd38mo$pcm$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > podstawe do scigania podalem, probuje tyklo wpic niektorym ososbom ze to
    > takie same zlodziejstwo
    Piszesz tak niechlujnie, że aż się czytać nie chce, zrób z tym coś.
    Art. 18 § 3 wymaga udowodnienia zamiaru (więc udowodnij).
    Art. 269, art. 278 § 2, art. 291 kompletnie bez związku z kwestią
    wyprodukowania programu p2p, jego udostępnieniem, czy (tym bardziej)
    linkowaniem.

    Jotte

  • 30. Data: 2005-08-07 00:47:57
    Od: baldwin <s...@w...il>

    MarcinS wrote:

    > a u nas nie można?
    > a kto Ci tego zabrania ?
    >
    > pozdr.
    >
    > ms
    >
    > ps. Skąd masz wiedzę na temat amerykańskiej procedury? Też bym sobie
    > chętnie poczytał. Może być nawet w tym ich barbarzyńskim języku ;)

    http://straylight.law.cornell.edu/rules/frcp/

    Jak widac dokladniej
    http://straylight.law.cornell.edu/rules/frcp/Rule26.
    htm
    wiekszosc sprawy jest walkowana poza murami sadu we wlasnym zakresie
    stron i bez wiekszego udzialu sadu. Ujawnianie materialow stoprnie
    przeciwnej jest mandatoryjne i pod rygorem przegrania procesu.
    Jest to jedna z tych tajemnic dlaczego sady w USA nie sa zatkane
    przewlekoscia, w przeciwienstwie do wlosci Lecha Kutasa-Gardockiego.