  • 111. Data: 2005-08-14 20:49:57
    Temat: Re: P2P
    Od: lesko <f...@n...it>

    Przemek R... wrote:

    >>http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/pd
    f_files/stdwar/pma500064011_web.pdf
    >>Starczy?
    >

    > nie starczy pisalem o jezyku polskim,

    Te warunki sa dla calego swiata, w tym Polski. Tak twierdzi Toshiba.
    Oszukuja Cie i nawet o tym nie wiesz :-P

    > i w takim wlasnei jezyku oczekuje

    to czekaj dalej.

    > nie ogranicza, zjakim oprogramowanie je sprrzedaje to jest jego, tylko i
    > wylacznie jego sprawa.

    Jest roznica pomiedzy programem nie blokujacym konkurencje, a programem
    blokujacym konkurencje. Ten pierwszy moze byc jaki producent chce. Ten
    drugi nie.

    > na czym ta blokada ma polegac?

    Mieszkasz w jaskini?

    f_files/stdwar/pma500064011_web.pdf

    > zrodlo w jezyku polskim,

    Zadzwon i zapytaj samemu.

    > udodownij

    Toshiba sie do tego przyznaje! Zadzwon, zapytaj.

    > na czym polega ta blokada?

    na blokadzie odpalenia wszelkich linuxow.

    > to ze czlowiek w sklepie nie bedzie ryzykowal uruchamianiem systemu
    > operacjego z plyty ktore moze
    > nawet uszkodzic sprzet jezeli nie jest dodstosowany do pracy z takim
    > komputerem.

    U mnie sklep ma model z wystawy i sprawdzi na zadanie. Kupujesz w zlych
    sklepach.

    > ftp://sunsite.icm.edu.pl/

    Mowilismy o raczkujacym Netscape i IE. Niczego wiecej wtedy nie bylo.

    > kilkadziesiat dystrybucji do porbania,

    Wlasnie, "do pobrania". A dlaczego nie na CD w pudelku Toshiby?

    > podownie pytam jaka szkode poosisz?

    Ograniczenie dostepu do konkurencji jest aspoleczne z definicji.

    > W jaki sposob ogranicza tobie dostep do innych systemow?

    Toshiba blokuje celowo konkurencje.

    > mam nadzieje ze dostaniesz pozew od microsoft polska

    mozesz sie nie doczekac. Kto wie, moze to bandycie z Redmond poslizgnie
    sie noga.

    f_files/stdwar/pma500064011_web.pdf

    > w jezyku polskim prosze!,

    Naucz sie angielskiego, bedziesz troche wiecej wiedzial.

    > na czym blokoada polega (konkretnie)

    nie odpalisz linuxa na niektorych nowych modelach Toshiby.

    > jezlei tak jest , potrafisz to udowodnic

    O tych dziurach to mozesz poczytac w kazdym serwisie komputerowym.

    > idz na policje, bo to by bylo
    > przestepstwo

    I policja aresztuje Billa Gatesa i szefa CIA :-P

    > Jak rowniez te stemple w Wordze

    > co zlego widzisz w walce ze zlodziejami ?

    Kazdy kto uzywa Worda jest przestepca? A nie pomyslales np o sytuacji
    kiedy sa negocjacje miedzynarodowe (biznes) i w dokumebntacji jest
    zawarta informacja stanowiaca w innym wypadku ajemnice handlowa?
    Open Office moze obejsc sie bez tego.

    > kretyn, nie pisze o instalacji,

    Knoppix otwiera sie sam automatycznie.

    > daj Pani Ewie do zaintslaowania chocby gnu gadu ciekawe ja sobie poradzi

    Nie Toshibie ustalac co uzytkownik moze z co nie moze potrzebowac.

  • 112. Data: 2005-08-15 13:25:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Te warunki sa dla calego swiata, w tym Polski. Tak twierdzi Toshiba.
    > Oszukuja Cie i nawet o tym nie wiesz :-P

    mnie nikt nie oszukuje, zapoznaj sie moze z tym slowem

    > to czekaj dalej.

    to zle o rozmowcy swiadczy

    > Jest roznica pomiedzy programem nie blokujacym konkurencje, a programem
    > blokujacym konkurencje. Ten pierwszy moze byc jaki producent chce. Ten
    > drugi nie.

    a wlasnie ze moze jezeli te informacje nie sa ukryte.

    > Mieszkasz w jaskini?

    nie nie mieszkam w jaskini, pytam sie na jakiej zasadzie ta blkoda dziala?
    Bo jest bardzo prawdopodobne ze linux jeszcze nie zostal dostosowany do tych
    kompeterow skoro
    sa to nowe komputery (w tym roku wyprodukowane)

    > Zadzwon i zapytaj samemu.

    nie ja te rewelacje podalem i nie bede dzwonil.

    > na blokadzie odpalenia wszelkich linuxow.

    ja pierdole, romzwiam z totalnym kretynem, technicznie na czym polega ta
    blokada,

    > U mnie sklep ma model z wystawy i sprawdzi na zadanie. Kupujesz w zlych
    > sklepach.

    a gdzie napisalem ze kupuje? jest dla mnie poprostu logicznym odmowa
    uruchamiania niesprawdzonego oprogramowania,
    bo czlowiek ten jest odpowiedzialny za jakiekolwiek straty z tego powodu
    powstale

    > Mowilismy o raczkujacym Netscape i IE. Niczego wiecej wtedy nie bylo.

    teraz mowimy o linuksie,

    no dobra zadalem proste pytanie,.

    byly 3 liczace sie oprogramowania biurowe
    1.MS office
    2. Lotus
    3. i pakiet firmy Sun (choc ten malo znany)

    Sun zmienil nazwe pakietu na OpenOffice i udostepnil za darmo (nie jest
    istotnalicencja, czy otwarte zrodla czy nie)
    w celu zniszczenia konkurencji (msoffice) i zdobyciu klientow.

    Czemu w tym przypadku Sun nie jest bandyta, zlodziejem tylko Bill ?

    Ja wiem czemu, zal ci dupe sciska ze Bill posiada okolo 50 mld $ i to jest
    glowny powod
    dla ktorych wiele osob (w tym ty, i Lawa) na niego pluje.

    > Wlasnie, "do pobrania". A dlaczego nie na CD w pudelku Toshiby?

    bo Toshiba nie chce aby na dziendobry uzytkownik mialjakiekolwiek problemy z
    uzytkowaniem
    koputera, bo aby swoobodnie uzywac linuxa trzeba posiadac juz jakas wiedze w
    tym temacie

    > Ograniczenie dostepu do konkurencji jest aspoleczne z definicji.

    jaka szkode ponosisz,?

    > Toshiba blokuje celowo konkurencje.

    ja proponuje poprostu bys sie nauczyl instalowac linuksa

    > mozesz sie nie doczekac. Kto wie, moze to bandycie z Redmond poslizgnie
    > sie noga.

    naucz sie czytac

    > Naucz sie angielskiego, bedziesz troche wiecej wiedzial.

    umiem na etapie czytanai dokumentacji i mi to zdecydowanie wytarczy, aby ze
    zrozumieniem przeczytac tekst jaki tu zostal
    zaproponowany trzeba perfekcyjnei znac ang. a to mi jets niepotrzebne, po z
    atym jestesmy na grupie polsko jezycznej i jakis standard obowiazuje

    > nie odpalisz linuxa na niektorych nowych modelach Toshiby.

    niech zgadne taki model ktory zostal w ostatnich 3 miesiacach wyprodukowany?

    > O tych dziurach to mozesz poczytac w kazdym serwisie komputerowym.

    kurwa facte ja ciebie pytam, potrafisz udowodnic ze wlamuja sie do
    kompunterow ?
    Bo fakt posiadania dziury w systemie o niczym nieswiadczy, linux tez ma ich
    wiele,

    to co robisz jest razacympomowieniem (lepper ostatnio otrzymal wyrok za cos
    takiego)

    > I policja aresztuje Billa Gatesa i szefa CIA :-P

    poczytaj kk i nie bredz

    > Kazdy kto uzywa Worda jest przestepca?

    jest to zabezpieczenie przed piractwem, po za tym jakas szkode z tego tytulu
    ponosisz, czy boli
    Cie ze ms jest wstanie udowodnic ze ukradnles jego program ?

    A nie pomyslales np o sytuacji
    > kiedy sa negocjacje miedzynarodowe (biznes) i w dokumebntacji jest zawarta
    > informacja stanowiaca w innym wypadku ajemnice handlowa?

    info o komputerze w dokumencie wygenerowanym wordem raczejnic nie zmieni

    > Open Office moze obejsc sie bez tego.

    bo open office nie walczy z piratami, jest to logiczne

    > Knoppix otwiera sie sam automatycznie.

    no cioty nie powiesz ... ale na knoppixa nie zaintslaujesz nic wiecej i
    masz bardzo ograniczone pole manewru.
    Knoppix jest przenaczony glownie dla adminow (pomocne przy intewrencjach w
    terenie) lub do prezentacji,
    zreszta nie trucno sie dziwic ze system ten nie zawiera informacji
    potrzebnych do prawidlowego dzialania z
    komputerem wyprodukowanym 3 miesiace temu

    > Nie Toshibie ustalac co uzytkownik moze z co nie moze potrzebowac

    Toshiba ma prawo ustalic z jakim systemem chce rozpowszechnic komputer
    a co pozniej na nim zainstalujesz o twoja sprawa.

    P.