  • 11. Data: 2005-08-06 19:29:46
    Temat: Re: P2P
    Od: viktus77 <v...@i...pl>

    MarcinS napisał(a):

    > jak na mój blondyński rozum, pomiędzy możliwością pozwania kogoś do
    > sądu, a wygraniem z tym kimś procesu jest duża różnica.
    >
    > Być może (tego nie wiem) proces amerykański zakłada jakieś
    > przedprocesowe badanie zdolności procesowej strony.
    >
    > U nas mozesz pozywac kogo chcesz i o co chcesz. Moze tam jest inaczej.

    Jest właśnie odwrotnie to tam można pozwać kogo się chce i o co chce,
    wpisy są niskie i można żądać milionowych odszkodowań za gorącą kawę w
    fastfoodzie.

    Pzdr.

  • 12. Data: 2005-08-06 19:32:30
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > p2p, uwazam ze mozna

    a mężczyzn należy prewencyjnie wsadzać do więzienia za posiadanie
    narzędzia do popelnienia przestepstwa z art, 197 kk.

    a kobiety dla rownowagi za 198 kk

    > ni ejestem zydem, ale taka kradziez nie rozni sie niczym od kradziezy np
    > radia z samochodu.

    owszem.
    ale mnie chodzilo bardziej o to: "gdyby chciano to by zlikwidowano".
    a pewnie sie nie chce, bo ktos blokuje.
    i nie mialem na mysli Twego wyznania, ale tych co blokują "chcenie".

    pozdr.

    ms

  • 13. Data: 2005-08-06 19:38:03
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    viktus77 napisał(a):

    > Jest właśnie odwrotnie to tam można pozwać kogo się chce i o co chce,
    > wpisy są niskie i można żądać milionowych odszkodowań za gorącą kawę w
    > fastfoodzie.

    a u nas nie można?
    a kto Ci tego zabrania ?

    pozdr.

    ms

    ps. Skąd masz wiedzę na temat amerykańskiej procedury? Też bym sobie
    chętnie poczytał. Może być nawet w tym ich barbarzyńskim języku ;)

  • 14. Data: 2005-08-06 19:38:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a mężczyzn należy prewencyjnie wsadzać do więzienia za posiadanie
    > narzędzia do popelnienia przestepstwa z art, 197 kk.

    jezeli by opowiadali na prawo i lewo jaka kobiete mozna by tu zgwalcic to
    podpada po podzeganie czyz nie ?
    Jasno napisalem, zalozenie takie ze autor albo osoba wspolpracujaca z
    autorem
    umiesczza linki do programow p2p do programow, crackow, generatorow hasel
    na stronie internetowej, tym samym zachecajac do popelnenia przestepstwa, a
    anwet
    pomagajac je poep[lnic

    P.

  • 15. Data: 2005-08-06 19:41:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > ni ejestem zydem, ale taka kradziez nie rozni sie niczym od kradziezy np
    > radia z samochodu.

    Serio? Tzn. robisz kopię radia, jedno zostaje w samochodzie a drugiemasz
    ty, a producent dostaje tylko połowę kasy?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-08-06 19:45:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:dd33ok$kh8$1@opal.futuro.pl...

    > Serio? Tzn. robisz kopię radia, jedno zostaje w samochodzie a drugiemasz
    > ty, a producent dostaje tylko połowę kasy?

    technicznie jest roznica ale jezlei chodzi o moralna ocene to takie same
    zlodziejstwo

    P.

    ps.
    KF przestal dzialac? :-)

  • 17. Data: 2005-08-06 19:45:12
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jezeli by opowiadali na prawo i lewo jaka kobiete mozna by tu zgwalcic to
    > podpada po podzeganie czyz nie ?

    no nie wiem, czy takie rozpowiadanie zakłada, "chęć" i "nakłanianie" ?

> [...]
    > na stronie internetowej, tym samym zachecajac do popelnenia przestepstwa, a

    raczej juz pomocnictwo niz podżeganie.
    I nie "a nawet" leczy "wyłącznie".
    Zerknij w kk, jaka jest definicja podżegania i pomocnictwa.

    pozdr.
    ms

  • 18. Data: 2005-08-06 19:58:20
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd31uh$1gv$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > ale jezlei autor oprogramowania badz osoba
    > wspolpracujaca z autorem
    > przesdtaiwa na stronie tego typu adresy to mozna z tego wnioskowac ze
    > jest to narzedzie
    > pomocne w popelnineiu przestepstwa, malo tego mozna wywnioskowac ze
    > namawiaja do tego
    Wnioskować możesz co chcesz. Udowodnij, że namawiają.
    A w ogóle podanie linku (adresu) trudno raczej uznać za przestępstwo.

    Jotte

  • 19. Data: 2005-08-06 19:58:24
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd32iq$3uq$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > taka kradziez nie rozni sie niczym od kradziezy np
    > radia z samochodu.
    Nie gadaj bzdur.

    Jotte

  • 20. Data: 2005-08-06 20:47:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> pisze:

    > Nie gadaj bzdur.

    a to niby czemu bzdur? Ja nei pisze teraz o widzeniu z puktu prawa a
    mowalnosci...
    to taka sama kradziez

    P.