eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji? › Re: Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    From: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od
    egzekucji?
    Date: Tue, 26 Nov 2002 09:26:32 +0000 (UTC)

    > komornikowi.
    >
    > zalezy to od teminowości dokonanych wplat a zasądzonych alimentów czy
    > pokrywa sie to w czasie ...

    No i tak:
    Bylem wczoraj u komornika, a ten powiedzia? mi, ze "ewentualnie"
    interesuja go tylko wplaty po terminie wyroku. Wszelkie wczesniejsze sa
    dla niego bez znaczenia. A wlasciwie to i te po terminie wyroku sa bez
    znaczenia, nawet gdy sa terminowe oraz z dokladnym zobowiazaniem w tytule
    (np. alimenty listopad 2002). Laskawie powiedzial, ze takie potwierdzenie
    to on moze "ewentualnie" odemnie wziac i przedstawic je mojej zonie. Ale
    ona moze sobie tego nie uznac, mowiac, ze mialem jakies zalegle
    zobowiazania wobec niej i ta kwota idzie na te wlasnie.
    Reasumujac:
    Nawet gdy sad zasadzi alimenty, a klient placi zgodnie z terminem,
    zgodnie z wysokoscia, ok sa powypelniane przelewy itd., to druga strona
    moze wystapic do komornika o zajecie pensji i po tygodniu juz te pensje
    bedzie miala dla siebie. ?adnych wplat poprostu sobie nie uznaje, chociaz
    nie wiem jakiej by byly wysokosci.
    Rada moja taka: nie placic, czekac na komornika, a kase odkladac.
    Poprostu paranoja. Brak slow.
    Dodatkowo prosbe o odstapienie od egzekucji moze laskawie rozpatrzec
    jedynie ten, kto skladal pismo o zajecie dochodow do komornika. Tak mi
    powiedzial komornik. I niestety cza bulic koszty egzekucji, ktore sa
    niemale (250z?). A moznaby przeciez te pieniadze odkladac na wakacje dla
    dziecka.
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t