eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji? › Re: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
  • Data: 2002-12-06 10:25:20
    Temat: Re: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok. zgodze sie co do jednej wplaty której dokonal a komornik ją
    > przyjąl mimo ,ze zrobil to z komentarzem .
    > Pisanie w takim ukladzie skargi jest zbyt pochopne,powinien
    > zorientowac sie, jak zalatwiono sprawe.
    >
    > Sandra

    Witam!
    Sorki, ze sie nie wlaczlem, ale bylem chory.
    Po wyroku dokonalem jednej wplaty z tytulem 'alimenty'. Z tego co sie
    dowiedzialem, sprawa zalatwiona jest pozytywnie, tyle ze komornik burczal
    pod nosem swoje ble ble ble ..., ze to niby nie on o tym decyduje, tylko
    sama zainteresowana.
    Generalnie to chodzilo mi o to, zeby na poczet biezacych alimentow
    zaliczyc wplaty, ktore mialy miejsce przed wyrokiem - jakgdyby z gory. W
    tytulach oczywiscie bylo zawsze, ze to alimenty.
    Przeciez gdybysmy placili za cos przed terminem, np za mieszkanie, bo
    wyjezdzamy gdzies na rok czy dwa, to taka sytuacja moglaby sie powtorzyc.
    Ta wplata sobie, a bierzace zobowiazania sobie. To jest tylko taki
    przyklad oczywiscie, moze niezbyt trafny, ale nic innego mi nie
    przychodzi do glowy teraz. Ale dalej: Ktos w spoldzielni przez pomylke
    stwierdzi, ze przez rok bylo 0 wplat. Oddaje sprawe do sadu, sad nakazuje
    splate dlugu, spoldzielnia idzie do komornika, komornik zajmuje pensje,
    gosc idzie do niego z potwierdzeniem, ze zaplacil za caly rok z gory, a
    komornik, ze to bylo przed wyrokiem i go to nie interesuje. I co dalej?
    Spoldzielnie tez sobie moze powiedziec, ze tamta wplata to byla za inne
    zobowiazania, niewiadomo jakie?
    Czy kwoty wplacane wczesniej, z dobrej woli, bez wyroku sadowego, zeby
    nie byc ostatnim skurwielem i nie zostawiac czlowieka bez srodkow do
    zycia mozna w jakis sposob zaliczyc na poczet tych juz po wyroku?
    Dlaczego dobra wola jest w taki sposob karana? Co za poje... kraj.
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t