eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji? › Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
  • Data: 2002-11-27 16:22:32
    Temat: Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Depilator <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:as2ptc$97l$...@n...tpi.pl...

    > No właśnie _było_ zaznaczone. Wyraźnie o tym mówi w pierwszym poscie. W
    > takim wypadku jak najbardziej ida na poczet alimentów ( oczwyście tylko te
    > po dacie wyroku ) akomornik plótł duby smalone.

    niech sam się wypowie :-) nie ma na tych potwierdzeniach wpłaty określeń,ze
    są na poczet alimentów ,chyba ,że ja nie doczytałam

    > Oczywiście że tak. Odniośnie Twojego lekceważaćego " ciekawe, a niby na
    co?"
    > to np. skarga na uchybienie art. 822. kpc.

    nie zarzucaj mi lekceważenia bo nigdy nikogo nie lekceważe nawet gdy moje
    pytanie może na to wskazywać ...
    jesli tak to przepraszam ...

    > Może w innej sprawie, w innym kraju, w galaktyce daleko, daleko stąd...
    > skoncentrujmy się może na tej danej sprawie?

    Reasumując nie masz racji zbyt się wzburzyłeś ...

    > Reasumując:
    > Wpłaty oznaczone 'alimenty' dokonane po wyroku komornik ma _obowiązek_
    uznać
    > za spełnienie świadczenia w tej częsci. W przeciwnym wypadku kierujemy a)
    > skarge na jego czynności b) powoztwo przeciwegzekucyjne
    > Przyjęcie przeciwnego stanowiska oznaczałoby, że komornik może ( a wrecz
    > musi ) egzekwować nienależne świadczenia.

    nie zgadzam się z tym ...to może być określone tak własnie jak określił mu
    komornik ...wpłata z innego tyt.jak to potwierdzi powódka ,która niekiedy
    jest w dobrym kontakcie z komornikiem to ta skarga bedzie bezprzedmiotowa...

    Sandra