eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji? › Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
  • Data: 2002-12-06 10:58:23
    Temat: Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik X_o_r_e_h_t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości

    > Czy kwoty wplacane wczesniej, z dobrej woli, bez wyroku sadowego, zeby
    > nie byc ostatnim skurwielem i nie zostawiac czlowieka bez srodkow do
    > zycia mozna w jakis sposob zaliczyc na poczet tych juz po wyroku?
    > Dlaczego dobra wola jest w taki sposob karana? Co za poje... kraj.

    nie przeklinaj :-) komornik tego nie moze zrobić, może to tylko orzec sąd
    ...czy zwracałeś się w sądzie o zaliczenie tego na poczet alimentów...
    wiele wyroków jest tak wydawanych ...i sędziowie gdy strona wnioskuje o
    takie zaliczenie ...zaliczają to ...tlumaczylam taką moc posiada tylko
    sędzia a komornik musi tylko to co ma w wyroku ...nie może komornik zrobić
    nic więcej skoro te wpłaty były przed orzeczeniem i nie są ujęte w wyroku
    ...tak wiec nalezałoby sie zwrocic sie do sądu opiekunczego o zaliczenie
    wpłaconych kwot na poczet bieżacych alimetów...

    i nie przeklinaj mój panie bo tym swiata sie nie zmieni ....ani prawa
    polskiego...

    Sandra