eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji? › Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
  • Data: 2002-11-26 17:50:24
    Temat: Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):

    > Nie chodzi o wpłaty wcześniejsze ale to co zostało napisane po
    > "Reasunując:" - już w oderwaniu od sprawy (Twoja wypowiedź odnosiła się
    > też do tego, chyba że ją źle zrozumiałem). Tam była mowa o terminowym
    > wpłacaniu rat i równoczesnym prowadzeniu egzekucji co do nich, a także
    > zdaniu komornika, że matka moze zaliczać wpłaty na jakieś wcześniejsze
    > zobowiązania - uważasz, że może? I że komornika nie obchodzą dowody
    > wpłaty.

    tu masz racje w takiej sytuacji ale ja sie doczytałam,że prawdopodobnie na
    wysylanych przekazach nie bylo wzmianki o tym ,że to są kwoty wplacene na
    poczet alimentów /to powinno być zaznaczone / wtedy można z nimi wojować
    ...w innym przypadku wyjdzie na to,że mogła to być kw. wysłana z jakiegoś
    innego tyt...

    Sandra