eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji? › Odp: Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
  • Data: 2002-12-06 11:39:12
    Temat: Odp: Odp: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik X_o_r_e_h_t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...59.201
    .25...

    > Do sadu opiekunczego, nawet gdy wyrok wydal sad, ktory nas rozwodzi?

    nie do sądu,który rozwodził po prawomocnosci takiego orzeczenia rozwodowego
    o dalsze zmiany w kwestii zobowiązan alimentacyjnych rozstrzygaja sady
    rejonowe opiekuńcze ...

    > Przepraszam, ale czasem krew czlowieka moze zalac.

    wiem...
    > A nie wiesz moze, czy istnieje mozliwasc, aby wynagrodzenie zamiast
    > komornika zajmowal zaklad pracy i przekazywal na wskazane konto co
    > miesiac itd.

    mogła to zrobić ,przekazać tyt. bezpośrednio do twojego zakładu i zakład
    wysył by należna kwotę potrącajac z poborów ale ona ma prawo wyboru i tak
    zgodnie z tym prawem złożyła do komornika ...jezeli w tej kwestii sie nie
    zmieni prawo ,nikt jej nie może zmusić do innej możliwości sciągnięcia
    alimentów...

    Uniknelo by sie wtedy oplat komorniczych przynajmniej.
    > Pomysl mi taki przyszedl do glowy, bo znalazlem w K.P. co? takiego:

    jest taka mozliwośc ale to ona musiałaby na to wyrazic zgode nawet sąd jej
    nie może zmusić do niczego w tej kwestii...

    Sandra