  • 111. Data: 2013-02-25 08:58:43
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > Ty i twój jedyny kolega to nie "większość".

    Żryj gruz, cyganie.

  • 112. Data: 2013-02-25 18:32:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-23 21:38:01 +0100, modoc <f...@f...com> said:

    > a jesli bede mial fakture imienn na to oprogramowanie z kompów z przed
    > nalotu policji plus oryginalne noniki to czy wtedy mam jak szans
    > si wybroni.

    Czebg ni rozmieusz w sdniau, że by prawni knająć?

    (mam nadzieję, że zachowałem właściwą formę)

    --
    Bydlę

  • 113. Data: 2013-02-25 18:34:58
    Temat: Re: [OT] darmowe wzbogacenie się ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-23 21:19:29 +0100, z <z...@u...pl> said:

    > Oficjalnie

    Nie, nie oficjalnie.
    ;>

    > Nikt o zgodę nie pyta i gaży nie płaci.

    Zatrzymany występuje na własną prośbę, a nagrywany bohater filmu wyraził zgodę.

    --
    Bydlę

  • 114. Data: 2013-02-25 19:49:17
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-25 18:34, Bydlę pisze:

    > Zatrzymany występuje na własną prośbę, a nagrywany bohater filmu wyraził
    > zgodę.

    Jaka prośba? Jaka zgoda?

    Jest sprzeciw i brak zgody.
    Ale nie ważne.
    Ważne że jest wzbogacenie TVNu. :-)

  • 115. Data: 2013-02-25 20:19:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-25 19:49:17 +0100, z <z...@u...pl> said:

    > Jaka prośba?

    Zatrzymany występuje w filmie na własną prośbę.

    > Jaka zgoda?

    Zgoda przełożonego, by ekipa filmowa nagrywała pracę policjanta.

    > Ale nie ważne.

    Nie, nieważne.
    ;>>>

    > Ważne że jest wzbogacenie TVNu. :-)

    Plus ekipy produkującej ten program dla TVN, producenta paliwa,
    producenta kamer, producenta ubrań, producenta mikrofonów...

    --
    Bydlę

  • 116. Data: 2013-02-25 20:23:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2013 08:58, Doman pisze:

    > Żryj gruz, cyganie.

    No proszę, jak celnie trafiłem :)

  • 117. Data: 2013-02-25 22:53:08
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-25 20:19, Bydlę pisze:

    > Zatrzymany występuje w filmie na własną prośbę.

    > Zgoda przełożonego, by ekipa filmowa nagrywała pracę policjanta.

    Bez związku

    > Plus ekipy produkującej ten program dla TVN, producenta paliwa,
    > producenta kamer, producenta ubrań, producenta mikrofonów...

    To dokładnie tak samo jak wzbogacenie (potencjalne) pryszczatego
    małolata z nielegalnym windowsem.
    Istnieje interpretacja na pryszczatego i się ją stosuje a na tych co
    wymieniłeś NIE!!!

    Jakieś wytłumaczenie poza nierozumieniem zapisów prawnych w języku
    polskim? :-)

  • 118. Data: 2013-02-26 12:28:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-25 22:53:08 +0100, z <z...@u...pl> said:

    > Bez związku

    Nie.
    To jest właśnie ważne.

    > To dokładnie tak samo jak wzbogacenie (potencjalne) pryszczatego
    > małolata z nielegalnym windowsem.

    Nie zrozumiałeś ironii...

    --
    Bydlę

  • 119. Data: 2013-02-26 14:38:55
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-26 12:28, Bydlę pisze:

    > Nie zrozumiałeś ironii...

    Bo prawnik to nie wiadomo kiedy żartuje :-)
    Grunt że się z tego wątku sporo dowiedziałem o "logice" :-)

  • 120. Data: 2013-02-26 14:42:24
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > No proszę, jak celnie trafiłem :)

    Trafić możesz najwyżej swoją matkę jak jej się spuszczasz do ryja.