  • 141. Data: 2013-02-28 20:09:53
    Temat: Re: [OT] darmowe wzbogacenie si? ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.02.2013 15:15, news pisze:

    > Ale kto w związku z piraceniem windy doznał krzywdy, lub szkody?

    Po pierwsze doznał, ale nie chce mi się więcej, bo anonimy i tak nie pojmą.
    Po drugie, KK nie wymaga aby doznał.

    > Czy został skrzywdzony jakiś obywatel RP?

    Możliwe. A nawet jeżeli spoza RP, to nadal nic nie zmienia. Jak Polak
    zabije Niemca, to również jest to przestępstwem w Polsce.

    > Skoro nie, to dlaczego polski wymiar sprawiedliwości marnotrawi
    > publiczne pieniądze na ściganie przestępstw na obywatelach obcych państw
    > i jakim prawem to robią?

    Prawem polskim, zgodnie z KK RP.

    > Jak pirat będzie w USA to niech go Billi pozywa:)

    Jedno nie wyklucza drugiego.

    > Jakim prawem w POlsce karze się za naruszanie praw autorskich,

    Prawem polskim.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek