  • 1. Data: 2013-02-20 10:10:41
    Temat: ePUAP i korespondencja z urzędem
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Wysłałem pismo do urzędu X poprzez platformę ePUAP. Po tygodniu dzwonię
    do urzędnika, który miał pismo otrzymać - nic nie wie. Dzwonię do biura
    podawczego, podają mi numer do "kierownika". Dzwonię do kierownika,
    odbiera sekretariat, przedstawiam sprawę i słyszę: "No tak, ja
    widziałam, że coś doszło, bo do mnie przyszło zawiadomienie, ale co ja z
    tym mam zrobić??? Tam się trzeba zalogować, a ja przecież nie podam
    mojego nazwiska!".
    No i teraz pytanie: dostałem Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia. Czy
    mam uznać, że pismo doszło, czy raczej wyszła z tego raczej ePUPA? :-)
    Drugie pytanie: o ile wiem, w ePUAPie pojawiają się te urzędy, które się

    PS: Szczerze mówiąc korespondowałem już z różnymi urzędami przez w/w
    platformę i wszystko było ok - to pierwszy przypadek całkowitej porażki :-)

    Maciek

  • 2. Data: 2013-02-20 10:39:12
    Temat: Re: ePUAP i korespondencja z urzędem
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-02-20 10:10, Maciek wrote:
    > No i teraz pytanie: dostałem Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia. Czy
    > mam uznać, że pismo doszło, czy raczej wyszła z tego raczej ePUPA? :-)

    Możesz uznać, że doszło. A czy Twój kwit wywołał jakiekolwiek skutki
    prawne to już musisz sobie sam ocenić doczytując w ustawie o
    informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
    (art. 20b).

    Piotrek

  • 3. Data: 2013-02-20 10:57:55
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 10:10:41 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > "No tak, ja
    > widziałam, że coś doszło, bo do mnie przyszło zawiadomienie, ale co ja z
    > tym mam zrobić??? Tam się trzeba zalogować, a ja przecież nie podam
    > mojego nazwiska!".

    Dobre :)

    > No i teraz pytanie: dostałem Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia. Czy
    > mam uznać, że pismo doszło, czy raczej wyszła z tego raczej ePUPA? :-)

    Doszło, ale -- jak mawiał jeden z moich ćwiczeniowców na studiach --
    "ma pan rację... i co z tego?" Skończy się albo tym, że będziesz
    donosił papier, albo skarżył się na bezczynność...

    BTW osobiście założyłem konto w tym ustrojstwie po tym jak się okazało,
    że policyjny serwer email blokuje korespondencję z Gógla... Teraz się
    okazało, że także z mojego pracowego serwera... policja prosi o informacje
    ale serwer odwala...
    Tom wczoraj złożył wniosek o naprawienie serwera (admina ;-) via ePUAP :)

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl