  • 121. Data: 2013-02-26 14:44:45
    Temat: Re: [OT] darmowe wzbogacenie się ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-26 14:38:55 +0100, z <z...@u...pl> said:

    > Grunt że się z tego wątku

    Podwątku?

    > sporo dowiedziałem o "logice" :-)

    To przykre - dobrze byłoby, gdyby zainteresowała cię logika.

    --
    Bydlę

  • 122. Data: 2013-02-26 15:33:45
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2013 14:42, Doman pisze:

    > Trafić możesz najwyżej swoją matkę jak jej się spuszczasz do ryja.

    Nie sądź innych po sobie, ofiaro kompleksu Edypa.

  • 123. Data: 2013-02-26 22:30:55
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-26 14:44, Bydlę pisze:

    > To przykre - dobrze byłoby, gdyby zainteresowała cię logika.

    Napisałem przecież w cudzysłowie bo od normalnej ta prawnicza dość mocno
    się oddaliła. :-)
    Najgorsze jest to że gawiedzi to nie przeszkadza i nie widzi nic złego :-)

  • 124. Data: 2013-02-26 22:40:40
    Od: z <z...@u...pl>

    Może na przykładzie roweru.

    Jak ukradł rower (kropka) To podlega karze...

    Jak wszedł posiadanie (zrobił ksero) dokumentacji technicznej tego
    roweru i zrobił to w zamiarze wzbogacenia się to podlega karze...

    Wskaż czym różnią się dwa załączone obrazki :-)

  • 125. Data: 2013-02-27 10:36:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i zrobił to w zamiarze wzbogacenia się to podlega karze...
    >
    > Wskaż czym różnią się dwa załączone obrazki :-)

    A mogę ja? Właściciel roweru skradzionego, roweru już nie ma. Właściciel
    dokumentacji ma' ją nadal. Dlatego prawa intelektualne nie dają się przez
    analogię do praw majątkowych analizować i nie należy tego robić.

  • 126. Data: 2013-02-27 10:46:33
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-02-26 22:40, z pisze:
> [...]
    > roweru i zrobił to w zamiarze wzbogacenia się to podlega karze...
    >
    > Wskaż czym różnią się dwa załączone obrazki :-)

    Mnie interesuje konkretny przypadek, w ktorym ktos kopiuje dokumentacje
    techniczna w celach ROZRYWKOWYCH bo np. lubi czytac dokumentacje
    techniczna i nie kopiuje jej w celach ZAROBKOWYCH.

    --
    jarek

  • 127. Data: 2013-02-27 11:00:05
    Temat: Re: [OT] darmowe wzbogacenie si? ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.02.2013 10:36, Robert Tomasik pisze:

    > A mogę ja? Właściciel roweru skradzionego, roweru już nie ma. Właściciel
    > dokumentacji ma' ją nadal.

    I co z tego? Powiedzmy, że przeleciałeś prostytutkę, a następnie
    oddaliłeś się bez płacenia. Ona dalej jest tak samo kompletna jak przed
    (zakładam brak specyficznych perwersji).

    I teraz opowiadanie, że jak biedny pryszczers nigdy by nie pozwolił
    sobie na płatną usługę tejże pani, to przecież może wziąć za darmo i się
    oddalić uważam za chybione.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 128. Data: 2013-02-27 11:37:08
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

> [...]
    >
    > I teraz opowiadanie, że jak biedny pryszczers nigdy by nie pozwolił
    > sobie na płatną usługę tejże pani, to przecież może wziąć za darmo i się

    Slusznie. Natomiast jesli mozesz to odnies to artykulu KK, w ktorym stoi
    jak byk "w celu osiagniecia korzysci majatkowej" :)

    Chybione jest porownywanie "towaru" do "uslugi" w tym konkretnym przypadku.

    --
    jarek

  • 129. Data: 2013-02-27 11:43:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.02.2013 10:46, Jarek Pudelko pisze:

    > Mnie interesuje konkretny przypadek, w ktorym ktos kopiuje dokumentacje
    > techniczna w celach ROZRYWKOWYCH bo np. lubi czytac dokumentacje
    > techniczna i nie kopiuje jej w celach ZAROBKOWYCH.

    No i co z tego? Jak kupisz DVD w celach rozrywkowych to wydasz powiedzmy
    100zł. Jak skopiujesz to samo DVD w celach rozrywkowych, to jesteś 100zł
    do przodu.

    Jak zajmę na dziko twoje mieszkanie, żeby sobie mieszkać, to jestem do
    przodu o czynsz, zakup mieszkania etc.

    Korzyść majątkowa nie musi oznaczać zysku z zarobku. Może oznaczać brak
    wydatków.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 130. Data: 2013-02-27 12:23:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-26 22:30:55 +0100, z <z...@u...pl> said:

    > Napisałem przecież w cudzysłowie bo od normalnej ta prawnicza dość
    > mocno się oddaliła. :-)

    A! To prawda. Ale też służy tylko dymaniu bydła - nie jest to logika jako taka.
    (to coś takiego samego jak z logiką kobiecą)

    > Najgorsze jest to że gawiedzi to nie przeszkadza i nie widzi nic złego :-)

    Bo nie uczą się logiki - wtedy widzieliby i wiedzieliby.
    :-)

    --
    Bydlę