  • 51. Data: 2006-03-26 20:24:23
    Temat: Re: OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Hmm, a co tam jest nieprawdziwego ?

    Prawie wszystko, lepiej więc odwróć pytanie.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 52. Data: 2006-03-26 20:25:43
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:e06dln$csk$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *Arek* napisał(a):

    > dane każdej osoby, której chciałem i tychże tak tchórzliwie się
    > zachowujących także ustalę. To, że przy okazji będą mieli borutę na
    > ślubie, w pracy, zlocie czy konferencji to cóż... ich sprawa nie moja :)

    LOL

    --
    Big Jack
    //////

  • 53. Data: 2006-03-26 20:52:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Przemek R. napisał(a):

    > a co napisali? Jakis link dasz?

    M.in. napisali, że kolega Andrzeja "Arnolda" popełnił przestępstwo
    ujawnienia tajemnicy telekomunikacyjnej, z którego skorzystał A.B. Oraz,
    że spółka Elita.pl SA zajmowała się sprzedażą kuponów Totka w internecie
    pod adresem losowania.net, co jest działalnością nielegalną.
    Jak dla mnie szkoda serwerów Wikipedii na taką osobę ale cóż, jak już
    jest hasło to prawda być musi. Ale niektórych prawda w oczy kole.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID: o...@j...org |||

  • 54. Data: 2006-03-26 20:53:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    rezist.com napisał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Polscy_przeds
    i%C4%99biorcy_XX_wieku

    Looknij też w dyskusję.

  • 55. Data: 2006-03-26 20:56:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Leszek napisał(a):

    > Wiesz czyją matka jest nadzieja ;))
    > Po co używasz g....? Czego brakuje ci w OE ??

    Jednak można odfiltrować Areczka także w Tb. A Ty widzę porzuciłeś
    Mandrivę na rzecz MSzajsu? ;-)

  • 56. Data: 2006-03-26 21:03:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    witek napisał(a):

    > Hmm, a co tam jest nieprawdziwego ?

    Niewątpliwie notka jest nieco przesłodzona, brak w niej rzecz jasna
    wiadomości ze swej natury dyskrecjonalnych ale też i brak pewnych
    oczywistości.

  • 57. Data: 2006-03-26 21:05:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Olgierd napisał:
> [...]
    > Jak dla mnie szkoda serwerów Wikipedii na taką osobę ale cóż, jak już
    > jest hasło to prawda być musi. Ale niektórych prawda w oczy kole.

    O! Widzę, że rura Ci już mięknie. Dokładnie to tak napisali:

    "Obecnie jest prezesem zarządu spółki Elita.pl SA (d. "Creditor" SA w
    likwidacji - zmiana została ogłoszona w MSiG 217/2003 z 6 listopada 2003
    r.) zajmującej się telefonią internetową. Epizodycznie spółka zajmowała
    się prowadzeniem działalności bukmacherskiej w internecie poprzez serwis
    losowania.net, jednak wskutek postępowania prowadzonego przez
    Dolnośkąski Urząd Skarbowy serwis został zlikwidowany."

    Prawda jest zaś taka, że obecny tu Olgierd Rudak złożył donos do DUS -
    zresztą nie jedyny jego donos na mnie, nazabawniejszy był donos o praniu
    brudnych pieniędzy z powodu zakupu przez firmę 1,5 milionowych
    wierzytelności PDLu :) .

    DUS przeprowadził odpowiednie dochodzenie i nie stwierdził żadnego
    naruszenia prawa przez moją firmę.
    Ale Olgierd przecież musi dorabiać sobie chwały, więc wymyśla bzdury i
    wpieprza tych co mu wierzą w niezłe problemy.

    No cóż... życie to nie je bajka.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 58. Data: 2006-03-26 23:42:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > Prawie wszystko, lepiej więc odwróć pytanie.

    Nie, chcę żebyś wymienił co tam jest nieprawdziwego.

  • 59. Data: 2006-03-26 23:46:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    > Ale Olgierd przecież musi dorabiać sobie chwały, więc wymyśla bzdury i
    > wpieprza tych co mu wierzą w niezłe problemy.

    A czym tam jest coś napisane, że on na ciebie doniósł, że pierzesz kasę
    i że US coś znalazł..

    Więc nie pisz, że nieprawdą jest to, co tam nie jest napisane.
    Masz ewidentnie jakieś majaczenia paranoidalne.

    Prawda jest taka, że szybciutko zlikwidowałeś losowania.net i to jest
    tam napisane. Czy to jest nieprawdą?

  • 60. Data: 2006-03-26 23:49:47
    Temat: [OT] Re: OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Nie, chcę żebyś wymienił co tam jest nieprawdziwego.

    Ani mi się śni. Musiałbym cytować cały artykuł poza paroma prawdziwymi
    stwierdzeniami:

    Arnold Buzdygan (ur. 9 września 1968)

    Jest producentem i reżyserem animowanej bajki w technice 3D pt.
    "Swojaki" - pierwszej, zdaniem jej twórcy, polskiej produkcji tego typu.
    Została ona zaprezentowana na 19 edycji festiwalu "Ale Kino!".

    W roku 2005 zgłosił chęć kandydowania na prezydenta Polski i
    zarejestrował komitet wyborczy w PKW, jednak nie zdołał uzbierać
    wymaganych 100 000 podpisów.

    cała reszta to stek bzdur, żeby nie powiedzieć dosadniej.

    Arek

    --
    www.eteria.net