  • 61. Data: 2006-03-26 23:53:01
    Temat: Re: [OT] Re: OEM
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > Ani mi się śni. Musiałbym cytować cały artykuł poza paroma prawdziwymi
    > stwierdzeniami:
    >
    > Arnold Buzdygan (ur. 9 września 1968)
    >
    > Jest producentem i reżyserem animowanej bajki w technice 3D pt.
    > "Swojaki" - pierwszej, zdaniem jej twórcy, polskiej produkcji tego typu.
    > Została ona zaprezentowana na 19 edycji festiwalu "Ale Kino!".
    >
    > W roku 2005 zgłosił chęć kandydowania na prezydenta Polski i
    > zarejestrował komitet wyborczy w PKW, jednak nie zdołał uzbierać
    > wymaganych 100 000 podpisów.
    >

    > cała reszta to stek bzdur, żeby nie powiedzieć dosadniej.

    Ha ha ha ha. Koń by się uśmiał.

  • 62. Data: 2006-03-26 23:55:38
    Temat: Re: OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    [..]
    > Więc nie pisz, że nieprawdą jest to, co tam nie jest napisane.
    > Masz ewidentnie jakieś majaczenia paranoidalne.

    To jeszcze raz dla Ciebie cytat i poproś kogoś żeby Ci to przeczytał,
    może wtedy zrozumiesz:

    "epizodycznie spółka zajmowała się prowadzeniem działalności
    bukmacherskiej w internecie poprzez serwis losowania.net, jednak wskutek
    postępowania prowadzonego przez Dolnośkąski Urząd Skarbowy serwis został
    zlikwidowany."

    > Prawda jest taka, że szybciutko zlikwidowałeś losowania.net i to jest
    > tam napisane.

    Wróć do szkoły i naucz się czytać.

    zdumiony
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 63. Data: 2006-03-26 23:57:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    [..]
    > Ha ha ha ha. Koń by się uśmiał.

    Cóż - skoro wiesz lepiej to powtórz publicznie te prawdy, skoro je za
    nie uważasz, przedstaw się ładnie, a ja postaram się, żebyś mógł je
    udowodnić w sądzie.

    To jak? Pękasz?

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 64. Data: 2006-03-27 00:07:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    > bukmacherskiej w internecie poprzez serwis losowania.net, jednak wskutek
    > postępowania prowadzonego przez Dolnośkąski Urząd Skarbowy serwis został

    A spółka nie zajmowała się prowadzeniem działalności bukmacherskiej?
    To co w takim razie było na losowania.net? Gołe panienki?

    I kiedy ją zlikwidowałeś? Czy nie po tym jak US się do ciebie pofatygował?

    > Wróć do szkoły i naucz się czytać.

    A przeeeestań.

  • 65. Data: 2006-03-27 00:08:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    >
    > Cóż - skoro wiesz lepiej to powtórz publicznie te prawdy, skoro je za
    > nie uważasz, przedstaw się ładnie, a ja postaram się, żebyś mógł je

    Penknołem. Ze śmiechu.

  • 66. Data: 2006-03-27 00:17:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > A spółka nie zajmowała się prowadzeniem działalności bukmacherskiej?

    Nie.

    > To co w takim razie było na losowania.net? Gołe panienki?

    http://web.archive.org/web/20040607140713/http://www
    .losowania.net/

    > I kiedy ją zlikwidowałeś? Czy nie po tym jak US się do ciebie pofatygował?

    Nie.

    > A przeeeestań.

    No to już Twój problem.

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 67. Data: 2006-03-27 00:19:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Penknołem. Ze śmiechu.

    No i wszystko na temat.
    Wiesz lepiej, czytasz lepiej... w Twoim przypadku nic nowego na świecie,
    stać Cię jedynie na pajacowanie.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 68. Data: 2006-03-27 00:34:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > Nie.

    > http://web.archive.org/web/20040607140713/http://www
    .losowania.net/

    No i?

    > Nie.

    A kiedy ?

    > No to już Twój problem.

    No mój, a co?

  • 69. Data: 2006-03-27 00:34:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > No i wszystko na temat.

    I tu się z tobą zgadzam.

    pajac

  • 70. Data: 2006-03-27 01:08:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > No i?

    Na link też nie umiesz klikać?
    Otwórz i zobacz sobie czym się zajmowały losowania.net
    A jeżeli widzisz tam przyjmowanie zakładów przed wyścigami konnymi,
    pojedynkami bokserskimi lub innymi zawodami sportowymi to zachęcałbym
    Cię jeszcze to odwiedzenia psychiatry, pokazania mu wydruku strony i
    powiedzenia co Ty tam widzisz.

    > A kiedy ?

    Nigdy.

    > No mój, a co?