  • 1. Data: 2006-03-25 20:05:58
    Temat: Jaki jest sens wyrabiania DO dla dziecka?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tak sie wlasnie zastanawiam, czy jest sens wyrabiac niemowlakowi DO.
    Wiem ze moze sie przydac w przypadku wyjazdu do krajow UE, ale czy moze
    sie przydac do jeszcze czegos??

    Tez poprzez DO mozna ustalic jego tozsamosc gdyby dajmy na to policja
    sie interesowala i szybko moglibysmy udowodnic ze to nasze dziecko - ale
    co jeszcze??

    Jacek

  • 2. Data: 2006-03-25 20:23:22
    Temat: Re: Jaki jest sens wyrabiania DO dla dziecka?
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> zechciał[a] wyrazić opinię:
> [...]
    > Tez poprzez DO mozna ustalic jego tozsamosc gdyby dajmy na to policja sie
    > interesowala i szybko moglibysmy udowodnic ze to nasze dziecko - ale co

    Do = dowód? imo żaden
    jest sens zrobić paszport

  • 3. Data: 2006-03-26 14:46:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    castrol [###j...@w...wp.pl.###] napisał:

    W pociągu do zniżki wymagają dokumentu - może być dowód (co zresztą
    uważam za krańcową głupotę w wypadku małych dzieci). W przychodni
    lekarskiej domagają się numeru PESEL - może być dowód.