  • 41. Data: 2006-03-26 16:07:44
    Temat: Re: OEM
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "fourtyniner" <4...@f...com> napisał w wiadomości
    news:zOyVf.866$ZJ.621@trndny04...

    > Chyba ze ty bucu jestes te 95%?

    Ze mną, popaprańcu jest 107% .

    --
    Pzdr
    Leszek
    GG1631219
    "Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie."

  • 42. Data: 2006-03-26 16:10:42
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Arek wrote:

    > Za kogo się wypowiadasz? Ode mnie takiego mandatu nie dostałeś.
    >
    > Arek
    >
    > --
    > www.eteria.net

    Nie dostal, ale tak go uczyli w Szczytnie. Ma na to tytul magistra.

  • 43. Data: 2006-03-26 16:23:18
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Arek napisał(a):

    > Za kogo się wypowiadasz? Ode mnie takiego mandatu nie dostałeś.

    I dlatego właśnie nie mówię o 100%, tylko o 95%

    --
    Falkenstein

  • 44. Data: 2006-03-26 18:40:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Padre napisał:
    > Borutę? Wywołasz go z piekła czy sam przyjdziesz w przebraniu? ;-)

    No biesa im będę musiał przyśłać :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 45. Data: 2006-03-26 19:02:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > Toczy się.

    w poprzek ulicy na pasach dla pieszych.

  • 46. Data: 2006-03-26 19:03:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > A dlaczego? Boisz się, że to sprawdze i okaże się, że pozew dawno temu
    > zwrócono z powodu braków formalnych, albo że poszedł do kosza, bo nie
    > opłacono wpisu? Albo że w ogóle taki pozew nie wpłynął, i ktoś tu
    > kłamie? Czego sie pan boisz, panie Arnoldzie?

    Wielkiego wyboru nie miał. "Toczy się" w Warszawie przed jedynym
    właściwym miejscowo sądem. Tylko, że oczywiście w sądzie nic jeszcze nie
    wiedzą. Microsoft zdaje się też jeszcze nie.

  • 47. Data: 2006-03-26 19:05:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Padre wrote:
    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał...

    > Borutę? Wywołasz go z piekła czy sam przyjdziesz w przebraniu? ;-)

    A po co ona ma się jeszcze przebierać.

  • 48. Data: 2006-03-26 19:07:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Buzdygan

    Hmm, a co tam jest nieprawdziwego ?

  • 49. Data: 2006-03-26 19:13:59
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał...

    > To, że przy okazji będą mieli borutę na ślubie [...]

    Borutę? Wywołasz go z piekła czy sam przyjdziesz w przebraniu? ;-)

    --
    Sławomir Pacha

  • 50. Data: 2006-03-26 20:20:59
    Od: Marry<m...@p...fm>

    "Arek" napisa&#322;:
    > No biesa im b&#281;d&#281; musia&#322; przys&#322;a&#263; :)

    Biesa dresa?

    M.

    -> http://usenet.pomocprawna.info