  • 1. Data: 2006-03-25 20:37:19
    Temat: Prawo budowlane z 1974
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Gdzie mogę znaleźć ustawę - Ustawa z dnia 24 października 1974 r. Prawo
    budowlane
    Na stronach sejmowych jest tylko w wykazie ale nie ma jej w pliku pdf

  • 2. Data: 2006-03-25 20:41:28
    Temat: Re: Prawo budowlane z 1974
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie mogę znaleźć ustawę - Ustawa z dnia 24 października 1974 r. Prawo
    > budowlane

    W bibliotece przy Koszykowej, w Bibliotece Narodowej,
    w Bibliotece Sejmowej, w BUW...

    Piotr

  • 3. Data: 2006-03-25 20:55:14
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W bibliotece przy Koszykowej, w Bibliotece Narodowej,
> [...]
    a w necie?
    potrzebuję coś sprawdzić na szybko a do biblioteki będę mógł pójść dopiero w
    poniedziałek

  • 4. Data: 2006-03-25 21:11:43
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > a w necie?
    > potrzebuję coś sprawdzić na szybko a do biblioteki będę mógł pójść dopiero w
    > poniedziałek

    Obawiam się, że w necie tego nie znajdziesz... :(
    Koszykowa jest czynna w niedziele od 9 do 14, a BUW od 15
    do 20 (pozostałe dwie, które wymieniłem wcześniej, chyba nieczynne).

    Piotr

  • 5. Data: 2006-03-26 06:15:41
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Obawiam się, że w necie tego nie znajdziesz... :(
    > Koszykowa jest czynna w niedziele od 9 do 14, a BUW od 15
    > do 20 (pozostałe dwie, które wymieniłem wcześniej, chyba nieczynne).

    Jest w necie. sam niedawno szukałem. Google Twoim przyjacielem.

  • 6. Data: 2006-03-26 16:36:07
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Cyberix" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jest w necie. sam niedawno szukałem. Google Twoim przyjacielem.

    znalazłem, google jest wielkie :-)